הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טיב טעם יוצאת בקמפיין חדש בביצוע משרד הפרסום gps מקבוצת אדלר חומסקי

3/09/2006

הקמפיין יהיה תחת הכותרת "לאחרים פשוט אין סוף שבוע כזה".

 

טיב טעם יוצאת היום,  יום חמישי 31.8.06,  בקמפיין חדש תחת הכותרת "לאחרים אין סופשבוע כזה". הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום gps מקבוצת אדלר חומסקי מציג את טיב טעם כאלטרנטיבה למצב החדשותי ומתחבר לפן האופטימי החוויתי של החיים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו ועיתונות ארצית ומקומית בהשקעה של 200,000$ וילווה את הפעילות החווייתית בסניפים.  

 

טיב טעם תקיים פעילויות קולינריות חווייתיות  מדי סופשבוע בסניפיה,  שהראשונה שבהם היא פסטיבל הבשר, במסגרתו יבשלו שפים מעדני בשר בסניפים, זאת לצד מבצעים מיוחדים על המגוון הרחב של מוצרי הבשר. 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד