הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דוד לובינסקי בע"מ עולה בקמפיין חדש למכונית המנהלים סיטרואן C5

15/10/2006

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית סיטרואן לישראל, עולה בימים אלו בקמפיין חדש למכונית המנהלים סיטרואן C5. הקמפיין החדש מדגיש את העובדה כי סיטרואן C5 היא מכונית נוחה במיוחד תחת המסר "ישבת בסיטרואן C5 לא תרצה לשבת בשום מקום אחר".

 

הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום זרמון גולדמן יעלה בעיתונות הארצית ובמגזינים לתקופה של 3 שבועות בעלות מדווחת  של כ- 900,000 שקל.

 

סיטרואן C5 הפכה בשנים האחרונות למכונית פופולארית ביותר בקרב אנשי עסקים ומנהלים, בעיקר אודות לנוחות העילאית אותה היא מציעה לנהג כמו גם לטכנולוגיה המתקדמת של הרכב.  הקמפיין החדש מציג מספר סיטואציות בהן מוצג גבר במקומות בהם בדרך כלל נהוג לשבת – מסעדה, מספרה וחדר יוגה, כשלמרבה הפלא הוא בוחר לעמוד. הסיטואציה האבסורדית  מדגישה את מסר הנוחות של סיטרואן C5 כאשר על המודעה מופיע: "ישבת בסיטרואן C5 לא תרצה לשבת בשום מקום אחר".

 

לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "סיטרואן C5 ידועה בנוחות הנהיגה יוצאת הדופן שלה. אנשי עסקים רבים נאלצים לבלות זמן לא מבוטל במכוניתם ומעריכים את העובדה שב C5 הישיבה הופכת מאילוץ להנאה. הוחלט לצאת בקמפיין שימקד הדגיש את יתרונה היחסי של המכונית בקטגוריה שלה". 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד