הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ניו קופל Sixt חוגגת 40 אלף לקוחות ויוצאת בקמפיין בהיקף של כ- 500 אלף ש"ח

16/10/2006

חברת ניו קופל Sixt, חברת הליסינג הגדולה והמובילה בישראל, חוגגת בימים אלה 40 אלף לקוחות, שהינו הישג חסר תקדים בשוק הליסינג בישראל. במסגרת זו יוצאת החברה בקמפיין פרסומי שיתמקד בעיתונות ובפעילות קד"מ בקרב לקוחותיה. קמפיין הפרסום, שהופק באמצעות משרד הפרסום GPS, הינו בהיקף של כ- 500 אלף ₪.

 

הקמפיין מורכב ממודעות פרסום המציגות שמות של מאות לקוחות, מתוך 40 אלף לקוחות החברה. בכל מודעה, מציינת החברה את שמו של הלקוח ומתארת בקצרה את התחביבים והפעילויות האהובות עליו. המודעות מנוסחות בנימה חברית ומבוססות על אסטרטגיית חיזוק הקשר עם הלקוח והתאמת השירות להעדפותיו האישיות.

 

עם עליית הקמפיין תצא החברה בפעילות קד"מ, במסגרתה יגיעו נציגי החברה ללקוחות ויעניקו להם תעודת הוקרה ושי לרגל חגיגות ה- 40 אלף לקוחות של ניו קופל.

 

בנוסף, החליטה חברת ניו קופל Sixt לתרום 40 אלף שקלים לעמותת "לב אוהב" הפועלת למען ילדים הסובלים ממצוקה כלכלית.

 

לדברי ניר גלילי, מנכ"ל חברת ניו קופל, "חגיגות ה- 40 אלף לקוחות מציינות הישג חסר תקדים של החברה שפעילותה מהווה כ- 30% משוק הליסינג בישראל ונמצאת בפער גדול מאד מהמתחרים. הישג זה  מהווה הוכחה נוספת לעוצמתה של החברה בשוק הליסינג. הקמפיין הפרסומי מבטא את היחס האישי וההיכרות הקרובה מאוד שיש לחברת ניו קופל עם לקוחותיה. הייחודיות של ניו קופל מתבטאת בגודלה ובעוצמתה של החברה ויחד עם זאת בהיכרותה עם כל לקוח ולקוח באופן אישי".

 

ניו קופל היא חברה ציבורית בשליטת איש העסקים שלמה שמלצר, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב. ניו קופל מפעילה צי פעיל של כ- 40,000 מכוניות בליסינג תפעולי והיא מחזיקה 30% מנתח שוק הליסינג בישראל. בנוסף, מחזיקה שלמה SIXT השכרת רכב צי של כ- 10,000 מכוניות. סה"כ היקף הצי בקבוצה עומד על כ- 50,000 מכוניות .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד