הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אופנת ml יוצאת במסע פרסום לסתיו 2007. ממשיכה עם הסלוגן: "צריך להכיר אותך בשביל להלביש אותך"

16/10/2006

חידוש נוסף בחברה: תציג 4 קולקציות נפרדות לכל עונה בשנה ותציג אותן ב- 4 מסעות פרסום נפרדים. הקמפיין לסתיו הקרוב בהפקת משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" נאמד בכ- 1 מיליון דולר, ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, קטלוג ודיוור ישיר.

 

אבי מלכה, מנכ"ל אופנת ml מוסר כי: "לאור הצלחת קמפיין הקיץ האחרון, אנו ממשיכים עם האמירה התקשורתית  שהפכה להיות החזון של אופנת ml החל מהעונה הקודמת: רק מי שבאמת מכיר את האישה הישראלית יכול לדעת מה מתאים לה"

 

עוד הוסיף מלכה כי: "בחרנו להפריד את מסעות הפרסום לפי 4 הקולקציות שנציג מעתה מדי עונה, היות וראינו בחנויות הרשת כי יש הבדל בהרגלי הקנייה של האישה הישראלית בתקופת הסתיו לעומת עונת החורף לדוגמא. לכן, ניתן לראות באמירה תקשורתית, הפונה באופן ישיר לצרכים של קהל היעד באותה תקופה בשנה"

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד