הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש ל VOD HOT. הקמפיין, בהשקעה של חצי מיליון דולר, צולם במשך ארבעה ימים בהונג קונג

17/10/2006

HOT עולה עם קמפיין חדש לשירות ה- VOD של החברה. שירות HOT VOD הושק על ידי HOT לפני כשנה וחצי, והוא נחשב לאחת מהשקות ה-VOD המוצלחות בעולם. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים המסחריים, ובהשקעה של חצי מיליון דולר.

 

הקמפיין לשירות ה-VOD של HOT מדגיש את יתרונות ה VOD ככלי המאפשר לממש את הבטחת המותג "תמיד יש משהו לאהוב". יצוין כי בשבועות האחרונים חתמה HOT הסכם עם האולפנים הגדולים בעולם לפיו סרטי קולנוע של האולפנים יעמדו לרשות לקוחות שרות ה- VOD של החברה. בנוסף בשבוע שעבר הודיעו HOT ורשת הטלוויזיה הטובה בעולם HBO, על השקתו של שרות HBO ON DEMAND ב- HOT. זוהי ההשקה הראשונה מסוגה בעולם מחוץ לגבולות ארה"ב. 

 

הקמפיין החדש כולל סרט תדמית וסרטונים קצרים המדגישים את יתרונות שירות ה VOD בעולם הסרטים ובעולם הסדרות.

 

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT: "היום, שנה וחצי לאחר השקתו, ברור לכל ששירות VOD HOT מהווה מהפכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, ומביא לצופה הטלוויזיה את חוויית הצפייה האישית. בנוסף, הסכמי התוכן החדשים שנחתמו עם האולפנים הגדולים בעולם, ובראש ובראשונה ההסכם עם HBO , מחזקים  את מעמדה של HOT כחברת הטלוויזיה הרב ערוצית המובילה בישראל וביתם הטבעי של כל אוהבי הטלוויזיה האיכותית באשר הם", מסכם לובטון.

 

הסרטון החדש צולם בהונג קונג בהשקעה מוערכת של כחצי מיליון דולר. במרכז העלילה ניצב בחור בשנות  ה-20 לחייו העושה את דרכו הביתה מהעבודה. לאורך נתיב חזרתו הוא מביט באהבה גדולה ובהערצה  בתמונות של דוגמנית מדהימה המככבת בקמפיין ענק. שלטיה של הדוגמנית פרוסים בכל רחבי הכרך הגדול (הדוגמנית הבריטית – קייט צ'רצי'ל) והם ניבטים אליו מכל עבר. בסופו של הסרט אנו מגלים כי הדוגמנית היא למעשה חברתו לחיים של הבחור ולאורך כל דרכו ברחבי העיר הוא פשוט ראה את אהובתו.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד