הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ברליץ, בית הספר לשפות יוצא בקמפיין חדש "מהאגדות" בהשקעה של 400,000 דולר

19/10/2006

ברליץ, בית הספר לשפות יוצא בקמפיין חדש "מהאגדות" בהשקעה של 400,000 דולר ומעלה קמפיין רדיו כולל, שייתמך בקמפיין אינטרנט מבית היוצר של פרסום 'אדלר חומסקי & ורשבסקי'.

 

הקמפיין מתוכנן לעלות בשלושה שלבים כשבכל שלב משודרים תשדירים שונים ברדיו ואתרי אינטרנט בתקופת זמן חופפת: בשלב הראשון יעלה קמפיין עם שלושה תשדירי "אגדות" ברדיו האזורי - שפ"א : כיפה אדומה, עמי ותמי וסינדרלה, המלווים בסיסמא: 'מסתבכים בצרות בשפות זרות? רק בברליץ תוכל ללמוד לדבר בכל שפה שבעולם בצורה הכי יעילה והכי מהירה'. כל תשדיר לוקח חלק מאגדה ידועה ומשתמש בה בצורה הומוריסטית להמחיש את 'מחיר הטעויות' במצבים של חוסר הבנה מלאה של השפה המדוברת.

 

בשלב השני יעלה קמפיין אינטרנט בפורמט סרטון באתרים MSN, נענע, תפוז ו- ICQ. הסרטון מראה "ליידי-בוי" בתאילנד שמתחיל/ה עם בחור ישראלי מחוספס. הסיטואציה הופכת להיות בעלת הומור כשהבחור לא בדיוק מבין לאיזה סיטואציה הוא נכנס. הסיסמה לקוחה מהשלב הראשון של הרדיו: "מסתבכים בצרות בשפות זרות? רק בברליץ תוכל ללמוד לדבר כל שפה שבעולם בצורה הכי יעילה והכי מהירה". כהרגלה, ברליץ עושה שימוש בהומור כאחד הכלים החזקים ביותר בשיווק כדי ליצור קשר אנושי וחיובי עם הקהל.

 

בשלב השלישי יעלו תשדירי "ביפ" בהם מושמעות הודעות מוקלטות במענה קולי כאשר חלק מהמילים מצונזרות על ידי הצליל "ביפ". כתוצאה  מכך ההודעות עלולות להתפרש כבעלות קונוטציה  גסה, לאוזני המאזין, אבל הן לא כך. המשחק כאן הוא על הביטוי "שפה קשה" שיכולה להתפרש בשני מובנים. הקמפיין ילווה בסיסמא: דיברו אליך בשפה קשה? התקשר לקו החם של ברליץ, לדבר ולהתגבר על כל שפה קשה שבעולם במקסימום יעילות ובמינימום זמן."

 

לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, הקמפיין החדש מציג את המסר העיקרי של 'ברליץ': לימוד כל שפה במינימום זמן ובמקסימום יעילות אפילו תוך שבועיים. לדבריו, רדיו נבחר כמדיה הטובה ביותר להעברת מסר המייצג את ברליץ, היות ומדיה זו מבוססת על דיבור ושמיעה שהם גם הבסיס של השיטה הטבעית ללימוד שפה, עליה מבוססת שיטת הלימוד של ברליץ. ברליץ  בחרו לשדר בשני ערוצים ברדיו בשפ"א ושפ"מ כדי להעביר את המסר בערוצים שונים וכדי להגיע לכלל האוכלוסייה עם המסר של ברליץ. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד