הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

CANON עולה בקמפיין חדש להשקת מצלמות וידאו 2007 – בהשקעה כוללת של 1 מליון ₪

22/10/2006

חברת "קרט" יבואנית המותג  CANON, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום להשקת קולקציית מצלמות הוידיאו הדיגיטליות  לשנת 2007. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת  של 1 מליון ₪. 

 

הקמפיין כולל: מודעות בעיתונות הארצית והמקצועית, מגזינים, מקומונים, שילוט על גבי אוטובוסים  ונקודות המכירה וקטלוג מוצרים פוטו - וידאו, צבעוני ומהודר  שידוור לכ- 100 אלף בתי אב.

 

הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את קו המוצרים החדש של החברה, הכולל כ- 30 מוצרי צילום, עם מפרט טכני מורחב ותמונת המוצר, תוך שימת דגש על שני דגמים מובילים: מצלמת מיני DV  Canon MV900 ומצלמת  DVD DC100 המצלמת ע"ג תקליטור DVD קטן המאפשר צפייה בוידיאו הביתי.

קטלוג  "קרט", הכולל  40 עמודי צבע, מתמקד בעיקר בתחום צילום רחב זווית של מצלמות הוידיאו הדיגיטליות של "קנון" ומציג כ- 45 מוצרים מובילים, ביניהם: מצלמות "IXUS", מצלמות "PowerShot", מצלמות וידאו, מדפסות פוטו קומפקטיות, מדפסות משולבות ועוד, כולל  מפרט טכני מורחב ותמונת המוצר.

 

גיא בן נון, מנהל תחום פוטו – וידאו בחברת "קרט", אומר: " האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה ליצור חשיפה מרבית  ומודעות גדולה  יותר לקו מוצרי הוידיאו הדיגיטלי של "קנון", תוך שימת דגש על פורמט הצילום החדש 16:9 המותאם לטכנולוגיית הצפייה בטלוויזיות פלזמה ו-LCD ולהביא את בשורת המחיר האטרקטיבי למוצרים חדישים ומובילים אלו."

 

עוד מסר בן נון: "אסטרטגיה זו ממשיכה לחזק ולבדל את המותג  "קנון" בשוק הפוטו - וידאו, על מנת להביא לחשיפה מקסימאלית ולמיצוי הפוטנציאל של המוצרים". 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד