הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת אייס פותחת במתקפה שיווקית חסרת תקדים בהשקעה של חצי מיליון דולר

26/10/2006

רשת אייס יוצאת השבוע במבצע חסר תקדים במחלקת עיצוב הבית. לרגל השקת המבצע שיחל השבוע למשך 3 שבועות בלבד, תצא רשת אייס במסע פרסום שייערך ע"י באומן בר ריבנאי.

 

הקמפיין שעלותו נאמדת בכחצי מיליון דולר כולל מודעות בעיתונות ארצית, ג'ינגל ברדיו, אמצעי תצוגה ייחודים בסניפים של במות תצוגה מעוצבות בשילוב שילוט ודגלול בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ מאסיבית בסניפים.

 

מהרשת נמסר כי המבצע כולל את קטגוריית כלי בית, כלי מטבח, מוצרי טקסטיל, מוצרי עיצוב, מוצרי נוי ועוד. בין המוצרים: אגרטלים, מפות, צלחות, כוסות, סכו"ם, תבניות, כריות נוי, כלי ששת, פמוטים, מגבות מטבח, סט מלח פלפל ועוד. במסגרת המבצע תציע הרשת כ- 1000 מוצרים מהקטגוריה ב- 4 רמות מחיר אטרקטיביות במיוחד: מוצרים ב- 4.99 ₪, מוצרים ב- 9.99 ₪, מוצרים ב- 14.99 ₪ ומוצרים ב- 19.99 ₪.

 

 

לדברי אורית בניטה, מנהלת השיווק של רשת אייס: מטרת המבצע לחזק את קטגוריית מוצרי העיצוב לבית ברשת אייס כהמשך ישיר למומנטום החיובי שנוצר בעקבות מבצעי ראש השנה, בהם הצלחנו להבליט ולהגדיל משמעותית את הישגי הקטגוריה. מטרה נוספת היא, להחדיר לצרכן הישראלי שניתן לעצב את הבית במוצרים איכותיים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים. לדבריה: "עם תחילת המבצע אנו צופים גידול של כ- 20% במחלקת עיצוב הבית".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד