הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מוי יוגורט: קוסמופארם עולה בקמפיין לסדרת הטיפוח על בסיס יוגורט בהיקף של 500 אלף דולר

26/10/2006

חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת סדרת הטואלטיקה כיף, עולה בשני קמפיינים לסדרת טואלטיקה שמישיקה החברה, על בסיס יוגורט. הקמפיינים, יעלו באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב בעיתונות ובטלוויזיה, תחת המותג "יוגורט כיף", בכיכובה של לואיסנה לופילטו המזוהה עם המותג.

 

חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת סדרת הטואלטיקה כיף, עולה בשני קמפיינים לסדרת טואלטיקה חדשנית שמשיקה החברה, על בסיס יוגורט. הקמפיינים, בהשקעה של 500 אלף דולר, יעלו באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב בעיתונות ובטלוויזיה, למשך 3 שבועות.

 

הקמפיינים, בכיכובה של השחקנית לואיסנה לופילטו, המלווה את מותג כיף זו השנה השלישית, ואשר טבעה את הסיסמה "מוי כיף", מתמקדים בחוויית הטיפוח באמבטיה, עם סדרת המוצרים החדשה המבוססת על יוגורט המעניקה לעור לחות ורכות יוצאת דופן.

 

בסרטון לתחליב רחצה יוגורט כיף, נראית לואיסנה נהנית מחוויית רחצה "מוי כיף" באמבטיה המעוצבת כאריזת יוגורט עם פירות טרופיים, עם תחליב רחצה יוגורט כיף, שמוסיף לה אנרגיות ובריאות, בדיוק כמו אכילת יוגורט. את הסרט מלווה קריינות של יעל דן.

 

בסרטון לקרם גוף יוגורט כיף לואיסנה, לאחר הרחצה, מתפנקת עם קרם גוף יוגורט, המזין, מרכך ומפנק את העור בדיוק כמו הדבר האמיתי – יוגורט.    

 

לופילטו, כיום בת 19, היתה כוכבת סדרת "המורדים" הפופולרית, וכיום כוכבת בינלאומית המופיעה במספר טלנובלות מצליחות בארגנטינה. הקמפיינים צולמו באולפנים בבואנוס איירס ארגנטינה. 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד