הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קידום- לך תצטיין" עולה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת המסר: "לך תהיה מי שרצית להיות"

29/10/2006

 חברת "קידום- לך תצטיין", המתמחה בהכנה לבחינה הפסיכומטרית, תעלה מחר קמפיין טלוויזיה חדש תחת המסר: "לך תהיה מי שרצית להיות. לך תצטיין". סרטון הפרסומת הופק באמצעות פרסום גלר-נסיס ליאו-ברנט בעלות כוללת של 2 מיליון ₪.

 

סרט הפרסומת מציג את יומי הראשון של סטודנט בשנה א' ויוצר אנלוגיה בין חווית "שלום כיתה א'" לבין חווית היום הראשון באוניברסיטה. בסרטון הסטודנט נזכר במדריך מקידום, שלימד אותו איך להצטיין במבחן הפסיכומטרי ולהתקבל ללימודי רפואה שעליהם חלם. הסרט בא להדגיש את היתרון בהכוונה האישית שמציעה חברת "קידום לך תצטיין".

 

לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום- לך תצטיין", " מטרת הקמפיין לשמר ולחזק את מעמדו של קורס "קידום אישי", קורס הפסיכומטרי היחיד בשוק שבונה תוכנית המותאמת אישית לכל תלמיד". המהלך מלווה את יציאתה של קידום מהשוק המוסדי (קורסים בצבא ובבתי ספר תיכוניים) והתמקדותה במה שמכונה שוק הפרימיום בתחום הפסיכומטרי.

 

הקמפיין, שנוצר ברוח האסטרטגיה השיווקית החדשה, מדגיש את הכלים המיוחדים שמעניקה קידום לתלמידיה על מנת שיוכלו להצטיין בפסיכומטרי ולהגשים את החלום האקדמי. מדי שנה ניגשים 57,000 נבחנים למבחן הפסיכומטרי. 85% עושים זאת באמצעות קורסי הכנה, כאשר רק 15% לומדים לבד. השוק מגלגל  124 מיליון שקל בשנה, כאשר 82% מהשוק  הוא פרטי ו- 18% מהשוק הוא מוסדי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד