הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"ויליגר" של Neto מחדשת ומרחיבה את קטגוריית הטונה תוך התמקדות בטרנד הבריאותי

1/11/2006

"ויליגר" של Neto מחדשת ומרחיבה את קטגוריית הטונה תוך התמקדות בטרנד הבריאותי: משיקה  לראשונה את טונה "ויליגר" בשמן קנולה - המכיל אומגה 3 ופחות שומן רווי מכל השמנים הצמחיים. היקף ההשקעה בפיתוח המוצר שילווה בקמפיין רחב היקף  מוערך בלמעלה מ – 2 מיליון ש"ח.

 

המהלך יגובה בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל מודעות במגזינים, שלטי חוצות  ובעיתונות היומית תוך התמקדות בקהל היעד.

 

מדובר בפיתוח ראשון מסוגו בקטגוריית הטונה כחלק ממדיניות נטו לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי  ולהוביל מהלכים בהתאמה למגמות השולטות בתחום המזון בעולם.

 

לדברי רון סגל מנהל השיווק  בקבוצת Neto: "ויליגר כאחד ממותגי הטונה המובילים בישראל יוצאת במהלך ראשון מסוגו הנועד להדגיש את הערך המוסף של ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה אך שמרנית. המהלך נבנה מתוך ראייה אסטרטגית של הגדלת שוק ע"י ניצול פוטנציאל קיים  בקרב הלקוחות הקיימים ובקרב פלחי שוק חדשים כדוגמת הצרכנים שוחרי הבריאות".

 

עוד הוסיף סגל: "בשנים האחרונות מסתמנת עלייה חדה בקרב הצרכנים הבודקים על המדף את הערכים התזונתיים במוצרי המזון ועצם העובדה שהמוצר מכיל רכיבים מזינים ובריאים מהווה פרמטר חשוב בקנייה. במחקרים שערכה החברה נמצא כי 66% מהצרכנים מודעים לעובדה  כי שמן קנולה בריא יותר משמן סויה רגיל. מצד שני רמת המודעות לערכי הבריאות הקיימים בטונה נמוכים - רק 23% אחוז צורכים טונה בשל היותה בריאה ומכילה ערכים תזונתיים בריאותיים. נתונים אלה מצביאים על הפוטנציאל הרב להגדלת שוק הטונה באמצעות הגברת הצריכה וכניסת  צרכנים חדשים".

 

חברת ויליגר צופה כי טונה בשמן קנולה תתפוס נתח שוק של 5% משוק הטונה ותביא לגידול  של כ 20% במכירות טונה ויליגר .

 

על פי נתוני נילסן היקף  שוק הטונה בישראל מוערך בכ -195 מ'  ₪ ובכ-7,700 טון בשנה. השוק נהנה מצמיחה של 2.4% בשנה במונחים כספיים.  נטו פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון ומחזיקה נתח שוק של למעלה מ – 30%. 

 

להשקה מתוכננת פעילות שיווקית רחבה הכוללת: פעילות קד"מ, מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה במטרה להביא למודעות הציבור את המוצר החדש ולהניע את הצרכן להתנסות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד