הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הד אנד שולדרס פונה ישר לקרקפת: מעלה קמפיין TV לסדרת השיער ה"קוסמטית" החדשה

2/11/2006

הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, מעלה 2 קמפיינים ל-TV לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה לשיער, המבוססת על נוסחת האבץ המהפכנית. סדרת המוצרים החדשה מכילה 9 וריאנטים המבוססים על הנוסחא המהפכנית, אשר מבטיחים לטפל ב-5 הסימנים של קרקפת לא בריאה: קשקשים, גירודים, תחושות מציקות, נוקשות ויובש הקרקפת. 

 

מנהל מותג הד אנד שולדרס בפרוקטר & גמבל ישראל כפיר אברהם: "ממחקרים שערכנו עולה כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג המוביל בישראל לטיפול בקשקשים, אך אינו נתפס כמותג המטפח את השיער. מטרת הקמפיין היא לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס ולהעניק פתרונות טיפוח לשיער יפה שמתחיל בקרקפת נקייה ומטופחת".

 

סרטון הקמפיין הקוסמטי מציג שיטות עבר לטיפוח השיער; ישיבה תחת מייבש פרה- היסטורי, גיהוץ השיער, ריסוס השיער ומריחתו בשמנים וכאן עולה השאלה " מדוע לחפש בעבר אם אפשר ללכת למקור? " הקמפיין מציג את יתרונותיו הקוסמטיים של השמפו החדש , המוסיף פי 6 לחות, משאיר את הקרקפת בריאה, מעניק שיער יפיפה ו-100% נקי מקשקשים.

 

מותג השיער מעלה סרטון נוסף במקביל, בו נראים חבורת נשים וגברים צעירים, המנסים להילחם בתופעת קרקפת שאינה נקייה ו"מסירים" שכבה אחת של הקרקפת בכדי להגיע לשכבה הנקייה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד