הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת מחסני תאורה יוצאת השבוע במסע פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון"

5/11/2006

רשת מחסני תאורה יוצאת בקמפיין שנאמד בתקציב של כ- 1 מיליון דולר. הרשת בחרה בדוגמנית הבינלאומית: לאורה בריאלס ממילאנו,כפרזנטורית הקמפיין. זו הפעם הראשונה בה רשת תאורה ישראלית בוחרת פרזנטורית לקמפיין.

 

לאורה בריאלס, הנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות במילאנו, היא מנחה בערוץ MTV אירופה, מנחה בתכניות אופנה ולייף סטייל טלוויזיה באיטליה, ביניהם בתכניות של מורן אטיאס והשתתפה בקמפיינים מובילים של המותגים: פנטן, רבלון ועוד. רשת מחסני תאורה תשלם לה 50 אלף דולר כפרזנטורית החברה.

 

השבוע, יעלה בישראל קמפיין הכולל סדרת סרטי טלוויזיה שישודרו בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות ארצית ובמגאזינים וכן שילוט רחב בנקודות המכירה.

 

לדברי איציק חיימוב מבעלי רשת מחסני תאורה: "הקמפיין משלב תדמית לרשת עם מבצע אטרקטיבי עד 70% הנחה על קולקציית 2006. לדבריו: "הקונספט של הקמפיין הוא החדרת השפה התקשורתית של המותג כשפה אופנתית. במסגרת השפה החדשה, המותג משיק קולקציות חדשות, עורך סופעונה, משדר שיק וכו' וזאת בכדי ליצור בידול מרשתות מתחרות ולהעניק לצרכן "ערך מוסף" בתחום גופי התאורה בישראל". 

 

רשת מחסני תאורה המתמחה בייבוא ושיווק גופי תאורה מעוצבים נמצאת בבעלות נרי ואיציק

חיימוב. הרשת מונה 28 סניפים ברחבי הארץ ומהווה כ- 60% משוק התאורה בישראל.                

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד