הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"המשביר החדש לצרכן" בקמפיין ל"מסיבת ההפתעות" בתקציב של – 1.5 מיליון ₪

6/11/2006

"המשביר החדש לצרכן" יוצא בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב לקראת "מסיבת ההפתעות" (מבצע מכירות עונתי ל- 370 אלף בתי אב, חברי מועדון "Club 365"), בתקציב של – 1.5 מיליון ₪. 

 

הקמפיין מבוסס על טיזרים של מבצעי הנחות אטרקטיביות למגוון מוצרי הרשת בכל המחלקות – אופנה, עולם הבית, טקסטיל, תכשיטים, מכשירי חשמל, קוסמטיקה, בישום ועוד.

 

הקמפיין כולל טלוויזיה, עיתונות ודיוור ישיר לכ- 400 בתי אב חברי מועדון.

 

במסגרת "מסיבת ההפתעות" ימכרו 11 "מוצרי זהב" במחירי עלות והנחות אטרקטיביות של עד 50% במחלקות הכל-בו השונות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד