הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש לנסטי, ישירות מההימליה ובהשתתפות נזירים בודהיסטיתם. במקביל-נערכת לקד"מ "טעימות חווייתיות"

8/11/2006

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין רחב היקף למותג נסטי, בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪. המהלך כולל קמפיין טלוויזיה שצולם בהרי ההימליה בנפאל בהשתתפות נזירים בודהיסטים, ופעילות קד"מ חווייתית.

 

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין רחב היקף למותג נסטי, בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪.  הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R הינו חלק ממהלך לבידול וחיזוק המותג נסטי המוביל את שוק התה הקר בישראל.

 

המהלך כולל קמפיין טלוויזיה ייחודי תחת הקונספט  "NESTEA.WONDERFUL", הקושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות.  סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים בהרי ההימליה, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי.  הסרטון צולם בנפאל בהשתתפות צוות מצומצם ובתנאי "קומנדו".  

 

יפית כהן דמרי, מנהלת מותג נסטי: "סרטון הפרסומת החדש של נסטי מחזק את ערכי המותג המרכזיים: רעננות, טעם וטבעיות. הפקת הסרטון נערכה בתנאי קומנדו וצולמה בלוקיישנים מיוחדים ומזוויות מגוונות .ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה כי הצלחנו לגייס נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל בהרי ההימלייה. המקום מייצג את החיבור בין הגוף והטבע, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים של נסטי: רעננות וטעם  ייחודי".

 

במקבל לקמפיין, עורך נסטי פעילות טעימות חוויתית ברחבי הארץ ברוח ערכי המותג. במסגרת הפעילות ,באמצעות חברת פרומרקט, יקבל  כל טועם, מעבר לכוס הטעימה, מד אישיות כגימיק, הבודק על פי מידת החום באגודל (שבכף היד) את אישיות האדם המתנסה (חברותי, רוחני, חושני).צוותי הטעימה של נסטי יסתובבו ברחבי הארץ:בתחנות רכבת,חופי ים, גנים ציבוריים, פארקים, קניונים ומרכזים,

 

שוק התה הקר בישראל נאמד בכ- 70 מיליון ₪ בשנה, כאשר מחצית מהצריכה נעשית באריזות אישיות וכמחצית מהמכר באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר.

קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ- 80% נתח שוק והוא רשם גידול של כ- 95% בשנה האחרונה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד