הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קולגייט" עלתה אמש בקמפיין חדש למשחת השיניים שלה. זו סיבה מספיק טובה לבדוק כמה נתונים מעניינים...

9/11/2006

חברת ש. שסטוביץ בע"מ, יבואנית מותג "קולגייט" עולה היום בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים "קולגייט למניעת עששת" בהשקעה מדווחת של כ- 3.5 מיליון ₪, תחת הסיסמא: "קולגייט – להגנה יעילה פי 2 מפני עששת".

 

הקמפיין מתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות) ומציג רופאת שיניים מוסמכת המסבירה על תופעת העששת וממליצה על משחת השיניים קולגייט כיעילה פי 2 למניעת עששת – גם ללקוח הכי חשוב שלה – בנה.

 

המחקרים מציינים כי "עששת הנה עדיין הבעיה הגדולה בכל הקשור לבריאות הפה ברוב המדינות המתועשות אשר משפיע על בין 60% - 90% מכלל תלמידי ב"יס וגם על הרוב המובהק של המבוגרים."

נתונים גרפיים מראים כי עששת הנה מחלה שכיחה בכל אזורי העולם.

אפילו במדינות מתקדמות כמו אמריקה שהצהירה על ירידה דרמטית בעששת. ראוי לציין כי עששת ילדים עדיין קיימת ברמת "מגיפה".

 

שוק משחות השיניים  בישראל עומד על כ- 160 מיליון ₪, קולגייט מוביל עם נתח שוק של 53% כאשר נתח השוק של קולגייט בסגמנט המשחות הבסיסיות הנו 59.8% (עפ"י דו"ח נילסן כספי שנתי 9/2006).  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד