הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רקיט בנקיזר משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין חדש לסטרפסילס: "עזרה ראשונה לגרון כואב"

12/11/2006

חברת רקיט בנקיזר, המייצרת את סטרפסילס, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש לתרופה, הכולל שימוש באנימציה המשלבת מספר סרטונים בסגנון הומוריסטי. 

 

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון יימשך עד סוף עונת החורף. תקציב הקמפיין המדווח כשני מליון שקלים.

 

חברת רקיט בנקיזר, המייצרת את סטרפסילס, התרופה המובילה לכאבי גרון בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש לתרופה, הכולל שימוש באנימציה המשלבת מספר סרטונים בסגנון הומוריסטי.

 

סטרפסילס, המותג המוביל בשוק התרופות לכאבי גרון בישראל עם נתח של 46% מהשוק. היקף השוק הכספי מוערך בכ-9 מיליון שקלים.

 

הקמפיין עלה השבוע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון למשך כל תקופת החורף.

 

את הקמפיין החדש מובילה דמות מצוירת של מר גרון (MR.T) והוא כולל מספר סרטונים הומוריסטיים המתארים סיטואציות שונות בהם נמצא מר גרון וקשורות לכאב גרון.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד