הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין פרסומי חדש למדפסות brother בתקציב מדווח של מיליון וחצי ש"ח

14/11/2006

חברת רשף פתרונות הדפסה, נציגת brother בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש רחב היקף, למדפסות המשולבות (לייזר והזרקת דיו) של חברת brother, בתקציב מדווח של מיליון וחצי ש"ח.

 

מטרת הקמפיין הגברת מכירות ותדמית, והמסר הוא: "מדפסות brother – טכנולוגיה יפנית חכמה החוסכת 40% בעלויות ההדפסה".

 

קמפיין הפרסום יימשך עד סוף החודש והוא כולל עיתונות כתובה (ידיעות אחרונות, הארץ-דה מרקר וגלובס), שילוט על גבי אוטובוסים וטלוויזיה (ערוץ 22 וערוץ 10).

 

ענבר פיינשטיין, מנהלת שיווק ומכירות Retail, אומרת כי הקמפיין מתמקד במדפסות משולבות הזרקת דיו ומדפסות משולבות בטכנולוגיית לייזר, אשר חוסכות למשתמש בעלויות ההדפסה.

 

"משולבות הדיו של brother כוללות ארבע מחסניות צבע חכמות, כך כאשר נגמר צבע אחד, מחליפים רק אותו. במשולבות הלייזר של ברדר, כאשר נגמר הטונר, אין צורך להחליף גם את התוף. כך לדוגמא הטכנולוגיה היפנית החכמה של brother, הייחודית בשוק המדפסות העולמי כיום, מאפשרת לחסוך בעלויות ההדפסה עד 40 אחוז", מסבירה ענבר ומוסיפה כי brother היא החברה היחידה, שמעניקה בעת הרכישה קיט ראשוני מקיף, עם ראש דיו מלא ולא חלקי, מה שמוסיף לחיסכון בעלויות.

 

רשף פתרונות הדפסה בע"מ נציגת תאגיד Brother International Japan הינה חברת בת בבעלות מלאה של רשף מחשבים וציוד היקפי (1982) בע"מ – חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירות, הפצה ושרות של המוצרים הבאים: מוצרי המיכון העסקי תוצרת brother כגון מדפסות לייזר, שחור לבן, צבע, מכונות משולבות, מדפסות סיכה, מכונות פקסימיליה, מכשירי P-touch להדפסת תוויות ממוחשבות וידניות וחומרים מתכלים מקוריים לכל סוגי המוצרים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד