הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יורוקום מעלה קמפיין למרכזיות IP של Panasonic

15/11/2006

יורוקום, נציגת פנסוניק בישראל, יבואנית ומשווקת ציוד תקשורת ואלקטרוניקה בידורית, מעלה בימים אלה קמפיין חדש לקידום מבצע טרייד-אין על מערכות רב קוויות IPדיגיטליות של Panasonic. במסגרת המבצע מציעה החברה 50% הנחה בטרייד אין על המרכזייה הישנה ברכישת מרכזייה חדשה/מתקדמת לעסק.

 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, עולה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ וכולל שילוט על גבי אוטובוסים, טלוויזיית חוצות, עיתונות ארצית ומקצועית,אינטרנט ודיוור ישיר.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד