הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"בוניטה" יוצאת לראשונה בקמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף על גבי קירות "נור סטאר מדיה"

22/11/2006

רשת האופנה "בוניטה" יוצאת לראשונה בקמפיין על גבי סידרת קירות "נור סטאר מדיה" המציגים את קולקציית החורף 2006-2007. היקף ההשקעה בקמפיין –80 אלף דולר.

 

במסגרת קמפיין פרסום תציג חברת בוניטה את  קולקציית סתיו –חורף 2006/07. לראשונה על גבי קירות של חברת "נור סטאר מדיה" לאורך איילון צפון על גבי  קירות סופר ענק ברצף למשך כחודש ימים.

 

פרידה ראובני בעלת חברת בוניטה מסרה כי: "השנה החלטנו לראשונה לשלב בקמפיין לקולקציית חורף סתיו את  קירות סופר הענק, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות שיש לקירות הענק המוצבים בשטח הפתוח באיילון, ואנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מרבית  ויבדל את "בוניטה" מחברות אופנה אחרות בשוק".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד