הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טופיפי עולה בקמפיין חורף משפחתי בהיקף של 400 אלף דולר

26/11/2006

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת בונבוניירת טופיפי בישראל, מעלה מחר 27/11/06 קמפיין חורף משפחתי לבונבוניירת טופיפי. הקמפיין שיעלה למשך 10 ימים בטלוויזיה (ערוצים 2, 9, 10 ו- 24), הופק על ידי חברת שטורק העולמית.

 

היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 400,000 דולר.

 

סרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין מתאפיין במשפחתיות, חום ואהבה ומתאר את טופיפי כבונבוניירה אהובה ומתאימה לכל בני המשפחה. הסלוגן שממשיך ללוות את הקמפיין – "כייף גדול בטופיפי".

 

המותג מנטוס מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל, הנחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות גם את: פררו רושה, קינדר, טופיפי, מרסי ,לואקר , ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, וורטר, צ'ופה-צ'ופס, סמינט וכו'.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד