הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מטבע הדברים: טבע יוצאת בקמפיין חדש לאלרין "אלרין פותח את האף עד 12 שעות"

5/12/2006

חברת טבע, יוצאת בקמפיין חדש לאלרין, תרסיס להקלה על נזלת ואף סתום. מטבע נמסר כי "אלרין פועל מיד ויעיל עד 12 שעות, כאשר בשוק התרופות ללא מרשם אין מתחרה היעיל למשך זמן ארוך יותר". בסדרת אלרין תרסיסים וטיפות לטיפול במבוגרים, בילדים ובתינוקות. הקמפיין יעלה בערוצים 2 , 10 ו 24 באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. היקף הקמפיין כמיליון ₪.

 

בפרסומת החדשה מוצג שעון חול הממחיש את משך זמן ההשפעה הממושך, כאמור עד 12 שעות רצופות, משך השפעה זה מאפשר למשתמשים באלרין לנשום בחופשיות למרות הצינון שפקד אותם. מבין כל התרסיסים, בחרה טבע להציג בפרסומת את התרסיס המדוד – שהיא צורת המתן המתקדמת ביותר, בזכות הפיזור השווה והמדוייק של החומר בחלל האף, ללא טעמי לוואי.

 

חברת טבע השיקה לאחרונה גם את "אלרין לתינוקות" – תמיסת מי מלח המפחיתה גודש באף אצל תינוקות רכים שהצטננו ומאפשר להם לשוב ולנשום בטבעיות ובנוחות. אלרין לתינוקות מוצע בשתי צורות שימוש: תרסיס מדוד – הצורה המתקדמת עם המדידה המדויקת, וטיפות – לתינוקות וילדים שנענים טוב יותר לטיפות. בשתי צורות המתן מכילה האריזה 10 מ"ל. 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד