הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

HP יוצאת בקמפיין לקידום המודעות למקוריות מוצריה המתכלים

6/12/2006

לאחרונה, הוציא משרד התעשייה והמסחר תקנות חדשות, המחייבות כל יצרן ויבואן לצרף למוצריו תווית זיהוי ומידע על המוצר בעברית שתעיד על מקוריותו.

 

חברת HP  נשענת על התקנות ויוצאת בימים אלה בקמפיין הסברה בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ, שמטרתו לעודד את הצרכן לחפש את התווית "יש לך HP מקורי" על גבי המחסניות והטיונרים של החברה, המעידה על איכות המוצר ומקוריותו.

 

עלות הקמפיין, שהופק באמצעות חברת סופר פוש הוא 100 אלף ₪ והוא כולל תקשור מלא בנקודות המכירה של מוצרי HP ברחבי הארץ. 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד