הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קידום GMAT" מעלה קמפיין בעיתונות ובאינטרנט לקראת הכנס הבינלאומי ללימודי מנהל עסקים

7/12/2006

לקראת הכנס השנתי הבין- לאומי ללימודי מנהל עסקים, שייערך בתאריך 28.12.2006, מעלה חברת "קידום GMAT", קמפיין בעיתונות הכתובה ובאינטרנט הקורא לקהל הרחב להבטיח את מקומו בכנס, שייערך במרכז הכנסים במגדלי עזריאלי. הקמפיין כולל מודעות אשר יופיעו בעיתון גלובס ובאתרי החדשות והעסקים, ויקשרו את המתעניינים ישירות לאתר הכנס.

 

הקמפיין באמצעות חברת אידיאולוג'יק בתקציב של 200 אלף שקל. בכנס ישתתפו נציגים של האוניברסיטאות המובילות בארץ ובחו"ל והוא נערך בשיתוף עם גלובס ובמעמד מר דב קוטלר, מנכ"ל פריזמה בית השקעות. 

 

לירון נעמן, מנהלת תחום קידום GMAT מסרה כי "האירוע הינו אירוע ייחודי מסוגו המפגיש לרב שיח את הקהילה האקדמית בארץ וברחבי העולם, ואת בוגריה שכבר שוחים בעולם העסקים עם אנשי העסקים של המחר והינו רק חלק מהמאמצים שקידום GMAT עושה על מנת להכין את בוגריה ללימודי MBA".

 

"קידום GMAT" שייכת לחברת קפלן העולמית (Kaplan), החברה המובילה בעולם בתחום ההכנה לבחינת ה-GMAT.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד