הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אירואסיה, יבואנית "סרטינה" ו"קשר עולמי" עולות בקמפיין משותף לשעוני "סרטינה" ולכרטיסים בינלאומיים

11/12/2006

אירואסיה, יבואנית "סרטינה" ו"קשר עולמי" עולות בקמפיין משותף לשעוני "סרטינה" ולכרטיסים בינלאומיים, המקטינים בכ-90% את הוצאות חשבון הסלולר בחו"ל .

 

הקמפיין, בהשקעה של כ-150,000 דולר, מציג מבצע חדש של ארו-אסיה יבואנית מותגי היוקרה "רולקס" ו"סרטינה".

 

במסגרת הקמפיין, הכולל מודעות עיתונות, חברת ארו-אסיה, יבואנית מותגי היוקרה "רולקס" ו"סרטינה", מעניקה לרוכשי שעוני השטח היוקרתיים "סרטינה" את כרטיסי ה"סים" הבינלאומיים של "קשר עולמי", לחיסכון ושיחות חינם עם הסלולרי בחו"ל.  כרטיסי ה"סים" ינתנו לרוכשים כשהם טעונים ב10 $ זמן אויר לשיחות עם הסלולרי בחו"ל.

 

"קשר עולמי" הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי המתבסס על שיתוף פעולה ישראלי עם חברות בינלאומיות, ויצרה בכך אפשרות לישראלים הטסים בחו"ל להשתמש בסלולרי שלהם, בתעריף מקומי מוזל.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד