הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פדני מעלה מסע פרסום תדמיתי חדש לשנת 2007 בעל קונספט חדשני

12/12/2006

רשת פדני תכשיטנים מעלה מסע פרסום תדמיתי חדש לשנת 2007 באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בהיקף כספי של 500,000$. הקמפיין יעלה בו זמנית בישראל ובאנגליה, עם פתיחת חנות הקונספט במחוז קנט היוקרתי, בשילוט חוצות ובעיתונות. 

 

את מסע הפרסום נבחרה להוביל הדוגמנית תהילה ריץ', פנים חדשות בעולם האופנה אשר התגלתה על ידי צלם האופנה יקי הלפרין שגם צילם את הקמפיין.

 

מסע הפרסום החדש של פדני, בעל קונספט חדשני בעולם התכשיטים, משלב צילומי יופי מורכבים והדמיות של בעלי חיים המשתלבים יחדיו ויוצרים סיפור פנטזיה.

 

מסע הפרסום התגבש מהרעיון הייחודי שגם החי בטבע בנוסף לבני האנוש נמשך אל יופיים של תכשיטי פדני. בתמונה אחת ניתן לראות את הדוגמנית כאשר ציפור מנסה לגנוב את העגיל מאוזנה, בתמונה אחרת צמח טורף המנסה לטרוף את התליון שעל צווארה ובתמונה נוספת איגואנה שחוטפת טבעת מאצבעה. גם דגי הים כמהים לתכשיטי פדני ומנסים לנגוס בצמיד שנענד על ידי הדוגמנית כאשר זו טובלת במים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד