הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"רבלון" עולה בקמפיין חדש למסקרה FABULASH וממשיכה לתמוך במותג המצליח

17/12/2006

"רבלון", חברת הקוסמטיקה הבינלאומית, עולה בימים אלה בקמפיין חדש למשך שבועיים, למסקרה FABULASH וממשיכה לתמוך במותג המצליח. עלות הקמפיין, שיכלול סרטון טלוויזיה בערוץ 2, פעילות קד"מ מאסיבית ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, נעמדת במיליון ₪ והוא יחל בחג החנוכה ויימשך כשבועיים.

 

במסגרת הקמפיין האלי ברי מפנה לצופות שאלה: "כיצד נשים מסתפקות בריסים יפים כשאפשר להשיג ריסים מדהימים?" במקביל, המסקרה מברישה את הספרות 100% ומעבה אותן על מנת להמחיש את עיבוי הריסים ב-100% ע"י מסקרת FABULASH.

 

האלי ברי, כוכבת הקמפיין ואחת מהדוברות המובילות של חברת "רבלון", הצטלמה לסרטון כמה חודשים לפני כניסתה להריון. בימים אלה מצפה ברי ללידה ולכן חברת "רבלון" דחתה את כל הצילומים הצפויים לה לשנת 2007. סרט זה היה גם הראשון מאז המעבר של חברת "רבלון" העולמית למשרד הפרסום החדש שלה " קפלן- ט'לר" שנחשב למטאור עולה בעולם הפרסום.

 

שתי הנשים שעומדות מאחוריו, הצליחו במהירות אדירה להפוך אותו ממשרד פרסום צעיר בתחילת דרכו לאחד המשרדים המובילים בארה"ב. חברת "רבלון" מרוצה מההזדמנות שנתנה למשרד שהוכיח את עצמו:  קמפיין המסקרות הכפיל את מכירות המסקרות בארה"ב בתקופת שידורו באזור.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד