הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

yes וענני תקשורת יוצאים בקמפיין באינטרנט לקידום התוכנית "מכסחי המיתוסים" בערוץ דיסקברי

20/12/2006

חברת  yesוענני תקשורת, נציגי דיסקברי בישראל, יוצאים בקמפיין לקידום ערוץ דיסקברי הבלעדי ללקוחות yes הקמפיין יתקשר את  התוכנית 'מכסחי המיתוסים' (mythbusters) המשודרת בערוץ. היקף ההשקעה בקמפיין: 150 אלף ₪.

 

במסגרת הקמפיין יעלה פרומו בכל ערוצי הבית של YES המזמין את המשתתפים לנחש האם יצליחו ג'ימי ואדם לבנות רחפת ביתית משואבי אבק? הצופים יוזמנו להיכנס למיני סייט באתר yes, בו יוצג הפרומו והגולשים יצטרכו לענות על חידון מכסחי המיתוסים ולנחש האם הצליחו ג'ימי ואדם ל"כסח" כמה מיתוסים.

 

מענני תקשורת נמסר כי הפרס הראשון שיוגרל בין המשתתפים הוא צניחה חופשית. בין המשתתפים יוגרלו מאות פרסים נוספים כמו מעילי פליז ותיקי גב. במקביל לפרומואים יתקיים קמפיין אינטרנט נרחב, באתרים המובילים ynet, MSN, וואלה תפוז ועוד אשר מזמין את הגולשים להקליק ולהיכנס למיני סייט של דיסקברי ולנסות לזכות בפרסים.  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד