הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אתר AllJobs מעלה קמפיין אינטרנט בשיטת ה- Take over

24/12/2006

אתר AllJobs מעלה קמפיין אינטרנט בשיטת ה- Take over (השתלטות על כל שטחי הפרסום בעמוד הראשי ובערוצים הפנימיים).

 

הקמפיין, מציג את העובדה, כי בשנת 2006 למעלה מ- 20,000 מנויים של AllJobs מצאו עבודה חדשה באמצעות השירות. במחקרים שקיימה AllJobs עולה, כי רוב nחפשי העבודה, אשר סורקים את הלוחות ה"קלאסיים" לחיפוש עבודה, מגיעים בפועל רק לשליש מהמשרות הפנויות במשק. כל שאר המשרות "מתחבאות" במאות מקורות שונים בינהם: אתרי לוחות, אתרי אינטרנט ייעודיים, מקומונים, מדורי דרושים באתרי חברות ועוד. כמובן, שהיתרון המובנה באתר, המכיל את כל הלוחות תחת קורת גג אחת-הוא המסר המרכזי בקמפיין.

 

הקמפיין, באמצעות d-say interactive, יעלה בכל עמודי וואלה! ובאתר One במשך 10 ימים, בהיקף של כ-300 אלף ₪.

 

רויטל הנדלר שבדרון, מנכ"לית אתרAllJobs , מציינת, כי הקמפיין מבוסס על ההנחה שרבים ממחפשי העבודה אינם מודעים לכך שהם "מפספסים" הצעות עבודה רבות ומוותרים גם על אפשרות בחירה אמיתית וגם על חיסכון בזמן במציאת העבודה המתאימה. "בפועל, לקוחות שלנו, שמשלמים סה"כ 35 ₪ לחודש מצליחים גם למצוא עבודה מהר, וגם לבחור מתוך כל ההזמנויות המוצעות ברגע נתון, דבר שמשפר משמעותית את שביעות הרצון שלהם בשנים הבאות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד