הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין פרסומי ייחודי למכשיר שמיעה חדשני ולהעלאת המודעות לבעיות שמיעה

26/12/2006

חברת 'אודיו-מדיק מכשירי שמיעה בע"מ' מעלה בימים אלה קמפיין פרסומי בעיתונות להעלאת המודעות לבעיות שמיעה באמצעות השקתו והצגתו של מכשיר שמיעה נטען חכם.

 

"מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות הציבורית לבעיות שמיעה והיכולת לשקם חלק גדול מהן באמצעות השימוש במכשירי שמיעה. לצורך כך, בחרנו במכשיר ה-Pulse  שהינו, לראשונה בעולם, מכשיר שמיעה קטן מאד הנטען על-ידי מטען חכם.", מוסר אהוד לב-רן, אודיולוג בכיר ומנכ"ל חברת אודיו-מדיק יבואנית המכשיר באופן בלעדי בארץ ." לב-רן מוסיף כי "באודיו-מדיק כבר קיימת מעין 'מסורת' רב שנים להציג בארץ את מיטב החידושים העולמיים האחרונים בתחום מכשירי השמיעה, ומכשיר שמיעה זה הינו עוד חוליה בשרשרת זו."

 

הקמפיין עולה בסדרת מודעות בעיתונות הארצית והמקצועית ומופק ע"י משרד הפרסום 'בוקאי- שני' ומלווה באמצעות משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של חנן זיסו.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד