הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת שסטוביץ השקיעה כ-6 מיליון ₪ בקמפיין "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה"

26/12/2006

חברת שסטוביץ השקיעה כ-6 מיליון ₪ בקמפיין "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה". מהחברה נמסר כי המהלך השיווקי כולל גם פרסום בעיתונות ובנקודות המכירה.

פלמוליב היינו המותג המוביל בקטגוריית נוזלי הכלים בישראל עם נתח שוק של 35.6% (נילסן, כספי, נובמבר 12 חודשים). 

 

הקמפיין - הפקה מקומית בכיכובה של ניצה שאול, שהשתתפה לאחרונה בתוכנית "אלביס" ולפני כשנה בתוכנית "לרקוד עם כוכבים", עלה אמש בערוצים 2 ו 10.

 

המוצר מצטרף למשפחת פלמוליב אוקסי פלוס שהושקה בהצלחה רבה בשנה שעברה הכוללת את פלמוליב אוקסי פלוס מרין פיוריטי (ירוק מנטה) ואוקסי פלוס אלפין פיוריטי (כחול חדשני).

 

עוד מסרה החברה כי "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה, הושק על מנת לתת מענה לאותן צרכניות המוסיפות אקונומיקה לנוזל הכלים כפתרון מהיר להסרת שומנים קשים והברקת הכלים" (עפ"י מחקר כמותי שנערך באפריל 2006 ע"י קולגייט פלמוליב).

 

פלמוליב היינו המותג המוביל בקטגוריית נוזלי הכלים בישראל עם נתח שוק של 35.6% (נילסן, כספי, נובמבר 12 חודשים).

 

"פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה" מצטרף למשפחת פלמוליב אוקסי פלוס שהושקה בהצלחה רבה בשנה שעברה הכוללת את פלמוליב אוקסי פלוס מרין פיוריטי (ירוק מנטה) ואוקסי פלוס אלפין פיוריטי (כחול חדשני). 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד