הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ג'ון ברייס הדרכה עולה בקמפיין חוצות, רדיו ואינטרנט בהיקף של 350,000 ₪

27/12/2006

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות, אתרי אינטרנט ורדיו מקומי בהיקף של כ – 350,000 ₪. את תשדיר הרדיו הקליט טל ברמן. הקמפיין, שיתחיל ב - 31 בדצמבר 2006, יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!".

 

בתשדיר הרדיו אומר טל ברמן: "התעוררתי בבוקר, וחשבתי לעצמי, מה הדרך המהירה ביותר לעבודה בהיי-טק?, אז התקשרתי לדניאל, חבר שלי שהוא סוג של גאון מחשבים, ושאלתי אותו, דני בוי, מה הדרך המהירה ביותר לעבודה בהיי-טק?. הוא ענה לי, ג'ון ברייס הדרכה - מרכז ההדרכה הגדול בארץ ללימודי מחשבים. בג'ון ברייס הדרכה תלמד ברצינות מקצוע נדרש. ותצא עם הרבה הצעות עבודה... אז התקשר עכשיו לקבלת ייעוץ אישי 6460*. ג'ון ברייס הדרכה, תלמד הייטק . זה עובד!".

 

לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום ג'ון ברייס הדרכה," הקמפיין פונה לכל מי שרוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק, ומתמקד בקורסים למקצועות המבוקשים בשוק".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד