הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ניו קופל Cal תעלה מחר קמפיין פרסומי על גבי אוטובוסים ובהשתתפות עובדי החברה

31/12/2006

חברת ניו קופל Cal, מקבוצת שלמה Sixt, יוצאת בקמפיין פרסומי שסיסמתו "דבר חדש וסע ברכב חדש לכל החיים". הקמפיין, שעולה בעקבות עדכון מחירי המכוניות החדשות ב- 1 בינואר 2007, יתמקד בתשדירי רדיו ובקמפיין עורפי אוטובוסים ייחודי, בהשתתפות עובדי החברה. הקמפיין יוצר מעין "שיחה" בין הנוסעים באוטובוס לבין המתבוננים מבחוץ.

 

הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום GPS, בהיקף של כ- 650,000 ₪, יעלה ברדיו ועל גבי עורפי האוטובוסים, בתאריך ה- 1 לינואר 2007.

 

לקראת מועד צילום הקמפיין, נערכו אודישנים בקרב עובדי קבוצת שלמה Sixt ומתוכם נבחרו 6 עובדים, לככב בשלטים על עורפי האוטובוסים והם בועז יעקובי, מנהל שיווק, פרידה פישלר, אחראית מנהלת הכספים, גיל אלוני, מנהל עסקאות ליסינג, יריב זילבר, מנהל עסקאות ליסינג, אולה ניקנורוב, מנהלת לקוחות, מור טנגי, נציגת מכירות.

 

הקמפיין מעודד את האנשים המתכוונים לרכוש מכונית חדשה בתחילת השנה החדשה, לקנות רכב בשיטת הליסינג לפרטיים של ניו קופל Cal "דבר חדש" וממשיך את קו הפרסום של החברה.

 

לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל Cal, "לאור עדכון המחירים של המכוניות החדשות  ב- 1 לינואר, מצאנו לנכון לפנות לקהל הרחב באמצעות קמפיין פרסומי ייחודי ויצירתי, ולעודד אותו לרכוש  רכב בשיטת הליסינג לפרטיים "דבר חדש" של החברה. ירידת המחירים יחד עם שיטת "דבר חדש", מהווים את ההזדמנות הטובה ביותר עבור הצרכן הפרטי לרכוש רכב חדש בתנאים הכי נוחים שיש". 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד