2 ישראליות אנונימיות נבחרו להופיע בקמפיין אותנטי ישראלי לצד הדוברת הבינלאומית שרה ג'סיקה פרקר לסדרת טיפוח העור NUTRITIONIST של המותג הבינלאומי GARNIER
הזמרת שרון חזיז הייתה הראשונה שנבחרה לככב בקמפיין של גרנייה למותג צבעי שיער "קולור נטורלס".
בחודש מאי 2007 יוצא לראשונה המותג הבינלאומי גרנייה בקמפיין טלוויזיה ישראלי לנוטרישניסט- סדרת טיפוח לעור הפנים. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "אריאלי" תחת הסלוגן "גרנייה- תשמרי על עצמך" וכולל 2 סרטים (אורך כל סרט 27 שניות, בערוצים 2, 10 ,24).
בקמפיין הנוכחי של גרנייה מופיעות 2 נשים ישראליות אנונימיות- אסתר ווינהורסט, בת 33, נשואה +2 בעלת חנות באינטרנט למכירת מוצרים ושרון בורשטיין, בת 35, נשואה +1 שחקנית בתיאטרון ערבי-עברי ביפו.
גרנייה הוא המותג השני בגודלו בקונצרן לוריאל, משווק ב-120 מדינות ברחבי העולם ומציע 25 סדרות בקטגוריות טיפוח עור הפנים, גוף, שיער, שמש וטואלטיקה. גרנייה נתפס כמותג דינאמי, הנשען על ערכים של מודעות לבריאות, תזונה, טבע ויופי ומציע סדרות שונות המתאימות לטווחי הגילאים 15-60.