הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: מלכי יזדי, מנהל רשת "הגרה"

4/12/2008
  • שם איש השיווק ותפקיד: מלכי יזדי, מנהל רשת "הגרה"
  • שם החברה: "הגרה" אופנה לנשים.
  • שנת הקמה:שנת 2000
  • מספר  עובדים: כ 80 עובדים .


  • פרופיל קצר:

מלכי יזדי(41) מנהל רשת "הגרה" , גרוש +1 . בעל תואר שני במנהל עסקים בינ"ל עם התמחות בשיווק ,יזמות וניהול בינלאומי .בעברו העסקי שימש מלכי כסמנכ"ל שיווק ב'קניון הזהב' בראשל"צ , כמנהל השיווק בקניון סימול, אשדוד ושימש כמנכ"ל קניון הבאר בראשל"צ.

 

רשת "הגרה" מונה 20 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית בחנויות ובתוך קניונים. הרשת פונה לנשים בגילאי 25 + שמעריכות אופנה במידות גדולות. הרשת מייצרת פריטים בסדרות ייחודיות, מבדים איכותיים ובלעדיים ברמה הגבוה ביותר,שמתחדשות לעיתים תכופות. הגזרות מוקפדות, אופנתיות, מתאימות ומחמיאות לנשים המלאות

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
רשת "הגרה" הקימה מועדון לקוחות 'הגרה בסט' המופעל על ידי טכנולוגיה חדשנית למען שימור לקוחות.התוכנה מאפשרת פילוח שוק נכון היודע לאתר בדיוק אילו פריטים הלקוחה רכשה לאחרונה ובאילו מבצעים מעוניינת.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ישנן שתי פעילויות שיווק עליהן לא הייתי מוותר בשום מחיר: יחסי ציבור פעילות יחסי הציבור ופעילות ודיוור ישיר למועדון הלקוחות של הרשת.  היח"צ עובד לצד החברה, יודע בדיוק אילו פריטים ברצון החברה לקדם, איזן תדמית לחברה ויש להם את הכלים להטמיע זאת בקהל הרחב.דיוור ישיר זו פעולה חוזרת ברשת מזה שנים. כיום,בעידן של אינטרנט מהיר אנו מקבלים הרבה ניוזלטרים. בתחום זה, אני מאמין בגרסה הישנה,בה הלקוחה מקבלת עד הבית כרטיס אישי המקנה לה מבצע או הנחה.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
פעילות השיווק של המתחרים(לדוגמא קרייזי ליין)  מושתת על מוניטין רב יותר בתחום האופנה לעומת חברת 'הגרה' שהינה בת 8 שנים בלבד ולפיכך קהלי היעד שלהם רחבים יותר ומודעים יותר למותגים החיצוניים."הגרה" משתדלת לעמוד בפעילות הזמנים להעלאת המודעות למותג שלה.

 
 

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רמי שביט הינה דמות מקצועית אשר השפיעה עליי.הוא לקח את המשביר, מותג שכשל עם השנים והעלה אותו תדמיתית, פיתח אותו כראוי ורכש את הרשת.אומץ לב היא תכונה חשובה מאוד בעסקים.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ניהול השיווק של ד"ר יואב זיו.

·         עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס וידיעות אחרונות

·         דף הבית שלך באינטרנט:
'לינק פור יו'

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מאזדה 3 של החברה.

·         מהו ג'וב חלומותיך?
אין לי כזה. אני נהנה ממה שאני עושה מאוד .

·         חופשה חלומית:
חופשה בברזיל בשילוב ספורט אתגרי

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד