הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: סוזנה קוטיק, מנהלת מותגים של חברת "לוכסויז'ן בע"מ" בארץ

26/02/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: סוזנה קוטיק, מנהלת מותגים של חברת "לוכסויז'ן בע"מ" בארץ.
  • שם החברה: חברת "לוכסויז'ן בע"מ" בארץ, שהינה חברת-בת של "לוכסמבורג תרופות" מקבוצת "לפידות".
  • שנת הקמה: 1999
  • מספר  עובדים:  40
  • פרופיל קצר:
    סוזנה קוטיק חיה בזוגיות + 3  , בעלת תואר ראשון באופנה ממכללת אופנה בברצלונה ובוגרת "שנקר" במחלקת תדמיתנות ועיצוב אופנה. בתפקידה כמנהלת המותגים בלוכסויז'ן , היא אמונה על הקשר השיווקי עם יצרני וספקי מסגרות אופטיות ומשקפי שמש מחו"ל וקשרי לקוחות בארץ.

"לוכסויז'ן", מקבוצת לפידות, הינה חברה מובילה בשוק האופטיקה בישראל המספקת מגוון רחב של מוצרים מתמחים לחנויות האופטיקה. לוכסויז'ן מייצגת בישראל את "ZEISS", ענקית האופטיקה והעדשות המובילה בעולם. בתחום משקפי השמש והראייה מחזיקה "לוכסויז'ן" בזיכיונות בלעדיים לשיווק בישראל של המותגים המובילים בעולם.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    החדרת מותגים חדשים במנעד מחירים רחב החל ממחירים שווים לכל כיס ועד למותגי פרימיום של מעצבי על.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
    פעילות יחסי ציבור שמעניקה חשיפה יום יומית באמצעי המדיה השונים, עיצוב חלונות ראווה והשקות קולקציות ללקוחות בענף האופטיקה פעמיים בשנה.

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים? 
    חיבור וחתימת חוזים עם שניים מהמותגים המובילים וטרנדיים בעולם האופנה ובענף האופטיקה,
    "MONT BLANC" "JOHN GALLIANO", D-SQUERE" "TOD'S",.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה :
    חברת
    LUXOTICA מתפקדת כמפיצה ישירה לקהל לקוחותיה ולא באמצעות מפיצים, מה שנותן להם אפשרות להיות בקשר ישיר עם לקוחותיהם.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מעצבי העל טום פורד ורוברטו קוואלי, שמדברים בשפות עיצוב שונות בתכלית, מהווים עבורי השראה למצוא מותגים בעלי אפיון שונה שיתאימו לקהל רחב של לקוחות בישראל.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"אסטרטגיות במכירה" ספרו של ג'ון מקדונלד.

·         עיתון/ מגזין מועדף:
כל מגזין אופנה שמגיע לידיים שלי: "ווג", "מארי קלייר", "
ELLE" .

·         דף הבית שלך באינטרנט:
MSN

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
את כל הפגישות העסקיות אני קובעת בשואו רום שמציג את קולקציות המשקפיים החדשות , כדי לתת אווירה נכונה לפגישה.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
לנד רובר דיסקאברי.

·         מהו ג'וב חלומותיך?  
טוב לי מאוד במקום בו אני נמצאת.

·         חופשה חלומית:
הפלגה ביאכטה לאיי יוון עם בחיר ליבי.

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד