הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: סיגלית הרט-מורן דירקטורית פארמה בחב' דקסל פארמה

12/03/2009
הגדל
  • שם איש השיווק: סיגלית הרט-מורן
  • שם החברה: דקסל פארמה
  • שנת הקמה:1968
  • מספר  עובדים:כ-850
  • פרופיל קצר:


סיגלית הרט-מורן, 39, נשואה+ 2, דירקטורית פארמה בחב' דקסל פארמה. מנהלת מח' של -30 איש שהם הליבה של שיווק תרופות המרשם של החברה. "באחריותי בניית אסטרטגיית השיווק של מותגי המרשם של החברה והובלה עם מנהלי המותג,ראשי הצוותים והנציגים הרפואיים לעמידה ביעדים המאתגרים שעומדים מול המחלקה", אומרת סיגלית, "אחריות זו כוללת גם את כול הקשרים עם החברות השונות מחו"ל שדקסל מייצגת את מוצריהם בישראל והובלת הקשרים עם מובילי דעה בתחומים הרפואיים השונים בישראל. לסיגלית תואר ראשון
BSC  בביולוגיה והיא בעלת ניסיון של 13 שנים בתחום הפארמצבטי בתפקידים שונים.


דקסל פארמה הינה חב' תרופות בינלאומית,בבעלות ישראלת,העוסקת במחקר,פיתוח, יצור ושיווק תרופות חדשניות וייחודיות המבוססות על תרופות מוכרות. דקסל-החברה הישראלית השנייה בגודלהוהספק השני בגודלו למערכ' הבריאות הישראלית.מעסיקה 850 עובדים ויו"ר ומנכ"ל החברה ,מר דן אורן.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

בעקבות הצמיחה בשוק הישראלי וההתרחבות לשווקים נוספים בעולם, החליטה הנהלת החברה לאחד את הפעילות בארץ ובחו"ל תחת מותג-על אחד שיקרא דקסל פארמה.

 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

לא אוכל לוותר בראש ובראשונה על מפגש המכירה אחד על אחד בו מובאת כל האינפורמציה במלואה ובדרך הטובה ביותר לקהל היעד שלנו-ציבור הרופאים. על מנת להגיע לקהל הרחב אין אפשרות לוותר היום על היח"צ שמאפשר להגיש על קצה המזלג ומידע חלקי בלבד לקהל הרחב יותר.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    מיצוב ובידול  הקבוצה הטיפולית של אנשים הסובלים מכאבים כרוניים, באמצעות  השקה  מקצועית לרופאי המשפחה, רופאי כאב, אונקולוגים ועוד,  של התרופה החדשה  המצויה בסל הבריאות, טרמדקס OD   לטיפול בכאב אקוטי וכרוני, ופעילות  יחסי ציבור ממוקדת, להעמקת התודעה בקרב הצרכן הסופי על פתרון אופטימאלי לבעיית הכאב.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    חברת התרופות MSD – בקמפיין  הפרסום והיח"צ, לסרטן צוואר הרחם,  בזכות היכולת השיווקית הראויה לציון,   להגברת המודעות לבעיה הספיציפית, כפי שעשו בעבר עם תרופת "הפוסלן" למחלת האוסטיפאורוזיס.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
דן אורן המנכ"ל של דקסל פארמה שדוגל בתכנון,התמדה והרבה תעוזה.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"הנזיר שמכר את הפרארי שלו"

·         עיתון/ מגזין מועדף:
The Marker

·         דף הבית שלך באינטרנט
YNET


·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
ARCAFFE

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
הונדה סיוויק

·         מהו ג'וב חלומותיך?
חוץ מלעשות את מה שאני עושה היום עם הרבה התלהבות והצלחה,חלמתי פעם להיות רקדנית

·         חופשה חלומית:
עם כל המשפחה:הבעל והבנות בחוף בודד עם שמש ובקתה עם כל הפינוקים.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד