הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: טלי כהן, סמנכ"ל שיווק רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ

26/03/2009
הגדל

 

  • שם איש השיווק ותפקיד: טלי כהן סמנכ"ל שיווק
  • שם החברה: רשת גרייט שייפ
  • שנת הקמה:1996
  • מספר  עובדים: 500
  • פרופיל קצר

טלי כהן, 30, סמנכ"ל שיווק רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ מזה 4 שנים. במסגרת תפקידה אחראית טלי על ניהול המערך השיווקי ברשת, בניית מותג ואסטרטגיה שיווקית,תכנון תקציבי שיווק שנתיים רשת ומועדונים תוך עמידה ביעדים ברורים. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת שיווק ומועדון פיזיקל רמת השרון ופיזיקל רמת גן. לטלי תואר BA בתקשורת וניהול התמחות בשיווק ופרסום ולימודי תואר שני במניהל עסקים.

 

 GREAT-SHAPE הינה רשת מועדוני בריאות וכושר הרואה חשיבות רבה בקידום תרבות הספורט והפנאי בארץ בכלל ובקרב מנוייה בפרט. הרשת משלבת בין צוות מקצועי, ציוד מתקדם ביותר, שירות ללא תחרות וחדשנות, לבין אווירה ביתית נעימה ומשוחררת. המועדון הראשון הוקם  בשנת 1996. שם גובש הקונספט המרכזי, אשר מלווה אותנו עד היום ומושתת על מקצוענות,משפחתיות ושירות,כערך עליון. בשנת 2001 הוחלט אסטרטגית לפתוח סניפים נוספים ולהיות רשת מועדונים מובילה, בפריסה ארצית.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    בשנה האחרונה השקיעה גרייט שייפ בפתיחת שני סניפים חדשים בפריפריה. מהלך זה  של כניסה מאסיבית לפריפריות תוך השקעה גדולה בעיצוב, ציוד המעודכן ביותר  וצוות מיומן, נובע מחשיבה האסטרטגית שמנחה את פעילות החברה "להביא את ת"א לפריפריות". סניפי הרשת  מעוצבים בהתאם לאופי אוכלוסיית המקום, ואופי השיעורים אף הוא נגזרת של זיהוי צרכי האוכלוסייה המקומית. פתיחת הסניפים החדשים  תוך הטמעת סטנדרטים גבוהים במיוחד, חושפת את הרשת לקהל מנויים  חדש אשר לא נמנה עד כה על קהילת נאמני הכושר,ומנויים השואפים בשידרוג פעילותם הקיימת.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    כחלק מפעילויות השיווק של הרשת אנו עובדים באופן שותף מול מערך יחסי ציבור. אל פעילות שיווקית זו לא אוותר שכן אני רואה חשיבות רבה בהעברת מסרים ותכנים  באמצעי התקשורת שלא כדרך פרסום קונבנציונאלי, אין לי ספק, שלעיתים דרך זו אפקטיבית ומשמעותית יותר והמסרים המועברים נתפסים כאמינים ומקצועיים יותר בעיקר כאשר עוסקים בתחום בו אנחנו פועלים. פעילות יחסי הציבור היא הדרך יעילה מבחינתי לתקשר את החזון,המקצועיות, והפעילויות השונות והמגוונות המתקיימות  ברשת.

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    כחלק מאסטרטגיית השיווק של גרייט שייפ להיות החלוצה והמובילה בכל הקשור לקידום תרבות הספורט והכושר , תוך הבאת הטרנדים החדשים ביותר בעולם , אל תוך עולם הכושר בישראל, יזמה הרשת בשיתוף ליגת הקרבות  "דוג פייט" את אירוע אומנויות הלחימה המשולבות הגדול ביותר בארץ . האירוע נערך בערב פורים במתחם הסטואה אשר בגעש. באירוע אשר זכה לתהודה תקשורתית גדולה , ולאלפי צופים,  התחרו טובי הלוחמים בישראל. האירוע היווה את יריית הפתיחה לכניסת הרשת גם לתחום אומנויות הלחימה. הרשת משקיע משאבים רבים ביצירת זירה מקצועית ללוחמים ולחובבי הענף, אשר ימצאו בגרייט שייפ את המקום המקצועי ביותר בקטגוריה זו.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    רשתות מתחרות מפתחות את נושא התזונה כמוצר נלווה, הדבר נעשה בצורה מקצועית ויסודית ומעניק לתחום אפשריות לפיתוח וצמיחה.

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אבא שלי

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"פרה סגולה" סת' גודין

·         עיתון/ מגזין מועדף
בלייזר

·         דף הבית שלך באינטרנט
 
 ynet

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
"לנדוור" אבן גבירול

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פיג'ו 307

·         מהו ג'וב חלומותיך?
ג'וב המאפשר סיפוק והגשמה הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית

·         חופשה חלומית:
כל מקום שיש בו שמש ים שקט והרבה ירוק.

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד