הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: איריס גבעון-שושן, מנהלת מוצרים תחום בריאות האישה בחב' דקסל

2/04/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: איריס גבעון-שושן, מנהלת מוצרים תחום בריאות האישה פארמה.
  • שם החברה: דקסל פארמה
  • שנת הקמה: 1968
  • מספר  עובדים: כ-850
  • פרופיל קצר:

 

איריס גבעון-שושן (41), נשואה + 4, מנהלת מוצרים תחום בריאות האישה בחב' דקסל פארמה ובנוסף מנהלת את המותג "פמינט – הגלולה הסגולה". באחריותה בניית אסטרטגית שיווק ותוכניות עבודה שנתיות, עבודה מולטידיסציפלינרית מול מספר נותני שירותים פנים וחוץ חברתיים, ניהול מלאי ותחזיות שנתיות, פיתוח תהליכי עבודה משותפת עם מובילי דעה , השקת מוצרים חדשים, בנית תוכנית הדרכה וליווי נציגות בשטח. איריס בעלת ניסיון רב בתחום הפארמצבטי של 14 שנים בתפקידים שונים ובחברות שונות ורב לאומיות. לאיריס תואר ראשון BSC בביולוגיה, תואר שני Msc  בביוכימיה קלינית, טכניון , תואר שני MBA במנהל עסקים - טכניון


דקסל פארמה הינה חב' תרופות בינלאומית,בבעלות ישראלת,העוסקת במחקר,פיתוח, יצור ושיווק תרופות חדשניות וייחודיות המבוססות על תרופות מוכרות. דקסל-החברה הישראלית השנייה בגודלה והספק השני בגודלו למערכ' הבריאות הישראלית.מעסיקה 850 עובדים ויו"ר ומנכ"ל החברה ,מר דן אורן.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    בעקבות הצמיחה בשוק הישראלי וההתרחבות לשווקים נוספים בעולם, החליטה הנהלת החברה לאחד את הפעילות בארץ ובחו"ל תחת מותג-על אחד שיקרא דקסל פארמה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    כולנו יודעים ש"עסקים עושים עם אנשים" ולכן לא אוכל לוותר על  מפגש המכירה אחד על אחד בין נציגי החברה ללקוחות העיקריים, במפגש זה נוצרים קשרי עבודה הדדיים בהם  מובאת כול האינפורמציה במלואה בדרך הטובה ביותר לקהל היעד שלנו-ציבור הרופאים.

    על מנת להגיע לקהל הרחב קרי המשתמשות הסופיות של הגלולות חשוב להשתמש גם בפעילות יח"צ שמאפשרת לחזק את ערכי המותג ולהגיש מידע רלוונטי  לקהל הרחב יותר.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    השקת טרמדקס OD , פרזנטציה משופרת של תרופת כאב ישנה המאפשרת הקלה בכאב כרוני במתן פעם אחת ביום.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    הפעילות הראויה לציון של חברת התרופות  MSD ישראל להצפת והגברת המודעות למחלת האוסטיאופורוזיס, תוך התמדה ארוכת שנים ותוך תחרות קשה מאוד מצד השוק הגינרי.

 

  1. שאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יוסי בן עמרם המנכ"ל לשעבר של
MSD ישראל אסטרטג, לוחם ומנצח.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
 
DIFFUSION OF INNOVETION

·         עיתון/ מגזין מועדף:
The Marker

·         דף הבית שלך באינטרנט
GOOGLE

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
אין לי מועדף, בעיקר על פי העדפת הלקוח.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
CITROEN C4

·         מהו ג'וב חלומותיך?
לעסוק בפעילות התנדבותית הקשורה למתן יעוץ והכוונה לחולים במערכת הרפואית.

·         חופשה חלומית:
טיול קרוואנים משפחתי  בארצות הברית

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד