הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: עדי אורנשטיין מנהלת שיווק של חברה לניהול בדיזנגוף סנטר

30/04/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: עדי אורנשטיין מנהלת שיווק.
  • שם החברה: החברה לניהול דיזנגוף סנטר
  • שנת הקמה:1972-1977
  • מספר  עובדים: 44
  • פרופיל

    עדי אורנשטיין (28) משמשת כמנהלת השיווק של  החברה לניהול בדיזנגוף סנטר. במסגרת תפקידה, אחראית אורנשטיין על ניהול תחום השיווק בדיזנגוף סנטר, הכולל את הפרסום, יחסי הציבור, הירידים וההפקות, תוך שימוש בפלטפורמות מקומיות, אזוריות וארציות. בנוסף, אחראית אורנשטיין על בניית תדמית ומיצוב המקום, יצירת שיתופי פעולה מסחריים וייזום וביצוע תוכניות קד"מ, יעדים עתידיים ועוד. אורנשטיין, בוגרת תואר שני למנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום.

    דיזנגוף סנטר הינו מתחם הקניות , התרבות והבילוי הוותיק ביותר. הוא מכיל מעל 400 חנויות שונות ומגוונות. בתחילת הדרך הרעיון היה לייצר רחוב מקורה המאגד בתי עסק שונים ומאפשר לאנשים להסתובב במתחם המגן עליהם מפני מזג האוויר ומאפשר להם לגלות חנויות ובתי עסק כל פעם מחדש. היום הסנטר הינו חלק מהנוף התל אביבי ומאפשר לכל אחד למצוא את מבוקשו ע"י מבחר עצום של חנויות ועסקים.
  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

בסנטר במהלך השנה האחרונה נפתחו מעל 25 חנויות חדשות בעיקר בתחום האופנה. הסנטר הגדיל את מבחר החנויות הגדול מלכתחילה הקיימות בו ובכך מאפשר לקהלים נוספים למצוא את מבוקשם ולקהלים קיימים להרחיב את האפשריות העומדות בפניו.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

לא אוכל לוותר על פעילות יח"צ , בסנטר מתקיימים פעילויות ,אירועים, חידושים ופתיחות של חנויות חדשות באופן שוטף. האירועים מתפרסמים במדורי תוכן שונים ובאמצעי המדיה השונים. יחסי הציבור מאפשרים לי בדרך הטובה ביותר לתקשר עם קהלים שונים אשר מחפשים ומעוניינים לדעת מה קורה במתחם.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

ב 100 הימים האחרונים אירחנו  בדיזנגוף סנטר את מתחם "טורקי בסנטר" . המתחם היה פתוח לקהל והכיל תכנים שונים הקשורים לתחום הקפה. המתחם הופק ע"י חברת פרומרקט אשר יצרה למשך חודש חנות קונספט ייחודית ומעניינת.

זאת במקביל לפתיחות של חנויות ורשתות חדשות (TOP SHOP, ניין ווסט , מנגו וכו וכו)

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

הסנטר אינו קניון, אך באופן טבעי ישנם פעילויות שיווקיות של קניונים שראויים להערכה.

מרכז ויצמן שהיום נקרא ויצמן סיטי עבר שינוי שיווקי ראוי להערכה. ממספר חנויות הצמודות לבית חולים איכלוב, הוא הצליח למתג עצמו כמרכז שכונתי אשר יכול לתת פתרונות צרכנות כמו במרכזים מסחריים אחרים.

 

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ליאת שמר סמנכ"ל פיתוח עסקי של רשת העיר.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
 22 חוקי הברזל של שיווק. אל ריס ג'ק טראוט

·         עיתון/ מגזין מועדף,
דה מרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט
google

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-
קפה גרג בסנטר.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי גטס

·         מהו ג'וב חלומותיך?
להשפיע בתחום הפוליטי בנושאי חינוך

·         חופשה חלומית:
חופים עם הרבה צל.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד