הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דניאלה נפתלי, מנהלת פרסום ושיתופי פעולה בשומרי משקל

7/05/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: דניאלה נפתלי, מנהלת פרסום ושיתופי פעולה.
  • שם החברה: שומרי משקל
  • שנת הקמה: 1966
  • מספר  עובדים: 300
  • פרופיל:

דניאלה נפתלי, בת 45, נשואה +3 ילדים, מכהנת בתפקיד מנהלת פרסום ושיתופי פעולה בחברת "שומרי משקל". דניאלה הגיעה לשומרי משקל לאחר מספר שנים בתפקיד של מנהלת לקוחות במשרד פרסום. לקראת הקיץ, במסגרת תפקידה הובילה יחד עם צוות הניהול של שומרי משקל צעד שיווקי של תכנית הרזייה המותאמת לקיץ -  "המרתון לביקיני" לקראת קיץ 2009-  תוכנית מרתונית מאוזנת בת 9 שלבים המבוססת על תוכנית ה- SWITCH ושיטת הנקודות הידועה של שומרי משקל. דניאלה בעלת תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למנהל.

שומרי משקל הינה חברת הרזיה הפועלת מזה 46 שנים בעולם ו-43 שנים בישראל.  שומרי משקל פועלת בעולם בלמעלה מ-30 מדינות, ומפעילה בו-זמנית 50,000 קבוצות בכל שבוע המעניקות שרות לכ-1.5 מיליון מרזים. בארץ, מפעילה החברה כ-430 קבוצות בכל שבוע באמצעות צוות של 300 מדריכות ,מדריכים ופקידות המעניקים שרות לכ-15,000 מרזים.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    הגדלת היקף הפעילות שלנו במקומות עבודה והרחבת פריסת הקבוצות הפתוחות שלנו בכל הארץ לכדי- 430 קבוצות המתקיימות כמעט בכל עיר ובכל ישוב ובכל חברה גדולה המכבדת את עצמה ודואגת לבריאות עובדיה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    לא הייתי מוותרת על שת"פ , מאחר וזה יוצר סינרגיה מנצחת בעסקים, הרבה מעבר כל פעילות אחרת, שיתוף מאמצים, חשי]ה כםולה. סינרגיה מנצחת. במיוחד בתקופה כמו שלנו מאפשר להשתמש בכוחות הקיימים לתוצאות מניבות. השת"פ הביאו את שומרי משקל למקומות מאוד טובים לדוגמת השת"פ עם תנובה.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    השקת "המרתון לביקיני" לקראת קיץ 2009-  תוכנית מרתונית מאוזנת בת 9 שלבים המבוססת על תוכנית ה-
    SWITCH ושיטת הנקודות הידועה של שומרי משקל. בבסיס התוכנית הגדרת מטרות מדויקות ואינדיבידואליות בתחילת התהליך, הן מבחינת ירידה במשקל בקילוגרמים ובאחוזים והן מבחינת שינוי בהיקף המותניים. המהלך מיועד לעבודה בקבוצות התמיכה, עם דפי מידע,  משימות שבועיות ותפריטים מגוונים. במסגרת המהלך מתחייבת שומרי משקל למצטרפים החדשים,  על ירידה של 6 ק"ג לפחות תוך חודשיים.  במידה ולא ירדו, יקבלו חודש נוסף ע"ח שומרי משקל בשביל להשלים את הירידה המובטחת. המהלך מגובה בקמפיין במדיה בתקציב של מיליון ₪ בשלב ההתחלתי. מסתמנת התלהבות רבתית לקראת התוכנית שמתבטאת בהצטרפות מאסיבית של לקוחות חדשים לקבוצות שלנו ברחבי הארץ כולה.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-
    אהבתי את המכוונים שסטודיו C יצאו איתם לאחרונה ..MOM-WOW

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שאול נפתלי, איש קריאטיב נדיר, הוא המנטור האישי והמקצועי שלי.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"ניהול ע"פ ערכים" מאת פרופ' שמעון דולן

·         עיתון/ מגזין מועדף
דמרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט
גוגל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
גופרמן ברשפון

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי גראנדיס

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מה שאני עושה היום!

·         חופשה חלומית:
שיט תעלות באנגליה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד