הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דורית אלדובי, מנהלת פיתוח עסקי, קבוצת טכנולוגיות

14/05/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: דורית אלדובי, מנהלת פיתוח עסקי
  • שם החברה: קבוצת טכנולוגיות
  • שנת הקמה: 1978
  • פרופיל קצר
    דורית אלדובי, מנהלת פיתוח עסקי, קבוצת טכנולוגיות. הקבוצה כוללת מספר חברות, הפעילות במספר תחומים עיקריים. היא מוציאה לאור את כתב העת הוותיק טכנולוגיות – ירחון ישראלי לטכנולוגיות מתקדמות המכסה קשת רחבה של נושאים בענפי ההי-טק השונים. הירחון מופץ בין 40,000 קוראים: אנשי מנהל והנדסה בתעשיות עתירות הידע בישראל בתחום ההי-טק ונחשב לעיתון המוביל בתחומו בישראל.
      בנוסף מפעילה הקבוצה מרכז ההדרכה של טכנולוגיות – המארגן כנסים וסמינרים מקצועיים בהשתתפות מאות אנשי מפתח מובילים בתחומם בכל כנס. לפני כניסתה לתפקיד מנהלת הפיתוח העסקי, הייתה דורית העורכת הראשית של מגזין "טכנולוגיות".

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

במהלך השנה האחרונה שדרגנו את הפעילות שלנו באמצעות דואר אלקטרוני. ביצענו פילוח ומיקוד של הדיוורים המקצועיים שאנו מוציאים על פי תחומי העניין של הנמענים, מה שיצר לנו שיפור ניכר ביעילות של הדיוורים ובשביעות הרצון של הלקוחות. באמצעות מעקב מתמיד אחר הסטטיסטיקה אנו מקבלים משוב עבור הדיוור ויודעים לשפר את התכנים, המבנה ואת הפרסום שאנו שולחים.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

על אף שרוב התוכן של קבוצת טכנולוגיות ממוקד במגזינים המודפסים, אתר האינטרנט של הקבוצה מספק ערך מוסף גדול בזכות אינדקס הפתרונות והספקים בתחום שהקמנו בתוכו. האתר מאפשר לנו לחזק את התכנים המופיעים במגזינים, ואילו האתר מאפשר לנו לקדם אירועים וכנסים שלנו, וכמובן גם את הפרסומים שלנו. האתר גם מספק שטח פרסום מעולה נוסף.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:

קבוצת the people המפעילה אתר וניוזלטר לאנשי IT, עושה עבודה מעולה זה שנים בהבנת הצרכים הייחודיים של קהל היעד הממוקד שלהם.

 

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?       
דמותו של חיים עמית, מייסד קבוצת טכנולוגיות ומכללת הי-טק, הקדים את זמנו בחשיבה עסקית מקיפה המספקת לתעשיית ההי-טק בישראל מספר ערוצי שיווק משלימים תחת קורת גג אחת. לעמית יש את הכישרון והחוכמה לשלב בין פתרונות קלים לשימוש ועם זאת מתוחכמים בערך המוסף שהם מספקים. בפן האישי, הוא איש נדיב, צנוע, בעל חוש הומור בלתי רגיל עם תרבות פנאי ראויה להערצה.

 

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
גלגל התנופה: מטוב למצוין של ג'ים קולינס.
קיבלתי את הספר מקובי שדה, יזם מבריק בתחום האינטרנט ושותף בקבוצת טכנולוגיות, שבזכותו למדתי שפת ניהול ושיווק מרתקת המלמדת אותך להתמקד במה שאתה הכי טוב בו.

 

עיתון/ מגזין מועדף -
עיתון יומי – הארץ, ירחון – העין השביעית

 

דף הבית שלך באינטרנט –
קבוצת טכנולוגיות

 

 בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
בית קפה מזרין

 

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
שברולט אופטרה

 

מהו ג'וב חלומותיך?
אחד מהם -  כנספחת כלכלית של משרד התמ"ת בעמק הסיליקון

 

חופשה חלומית: 
חופשה עם אישי במקסיקו והאיים הקריביים

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד