הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איש השיווק השבוע: אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול ושיווק ברשת רהיטי דורון עיצובים בע"מ

4/06/2009
הגדל

·         שם איש השיווק  ותפקיד: אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול ושיווק

  • שם החברה: רהיטי דורון עיצובים בע"מ
  • שנת הקמה: 1949
  • מספר  עובדים: 60

  • פרופיל:
    אסף טייכמן,בן 35, נשוי ואב ל- 2 ילדים מדהימים. גר ברמת גן. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. אסף מנהל את האופרציה שנקראת רהיטי דורון בשנה האחרונה ובמסגרת תפקידו אחראי על ניהול של רשת החנויות בפריסה ארצית, ניהול השיווק והמכירות ללקוח הפרטי, תהליכי הייצור וההפצה לבית הלקוח.

    רהיטי דורון מייצרת ומשווקת רהיטים לחדרי ילדים ונוער, פינות עבודה וארונות. הקו העיצובי של הרהיטים שומר כל העת על תיכנון פונקצונלי  ומודולרי של הרהיטים. לרהיטי דורון מפעל באזור התעשיה בברקן ו- 8 חנויות בבעלות המציגות ומשווקות את הרהיטים ללקוח הפרטי. המפעל של רהיטי דורון הינו מהחדשניים בתחום הרהיטים ומתמחה בייצור בסדרות והיקפי ייצור גדולים.

1.                   מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

רשת רהיטי דורון עברה תהליך מקיף של מיצוב מחדש של כל רשת החנויות והשפה השיווקית הכולל קונצפט עיצובי, חדשני ומודרני המייחד את הרשת ושיטות העבודה שלה ומבדל אותה בצורה ניקרת משאר החברות בתחום הרהיטים. הרשת השתתפה לראשונה בתולדותיה בתערוכת ריהוטים 2009 ובתערוכת חדשנות ריהוטים 2009 וזכתה במקום השלישי עם מוצר ייחודי הנקרא קינדר בוקס.

2.                   על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

ברשת רהיטי דורון אנו מזהים תופעה ייחודית והיא שכל הלקוחות שלנו חוזרים וממליצים עלינו לחברים שלהם, הלקוחות שלנו מאוד מרוצים מהקנייה שלהם ברמת שביעות רצון גבוהה ושולחים את החברים שלהם. לכן אנו מוצאים כי הקשר עם הלקוחות אינו ממוצה ואנו מחזקים ונמשיך לחזק בפעילות שיווקית חכמה את הקשר הזה.

3.                   כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

אחד מיתרונות הרשת הוא במערכת מחשוב מתוחכמת המסנכרנת בין כלל גורמי החברה. בפגישות הנהלה בנושא שיווק הנקבעות כל תקופה נעשים ניתוחים ועיבודי מידע מורכבים על תרחישים אפשריים, הסקת מסקנות, והפקת לקחים תוך ניתוח מצב שוק הפעילות שלנו ובהם מתקבלות הכרעות על דרכי הפעולה האסטרטגים וניתוח סקרים שאנו עורכים מעת לעת. 

4.                   תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

הרשת הבולטת היום בפעילות השיווקית שלה והפרסומית שלה הינה איקאה שמשקיעה מחשבה רבה ומקורית תוך התאמה ויצירת צרכים באופן יזום אצל הלקוחות.

5.                   השאלון האישי:

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אמא שלי, שתמיד חדורה מוטיבציה להעביר יידע, להשפיע על הסביבה תוך עשיית טוב ותרומה לקהילה.

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר על בניית המותג של ד"ר רם הרשטיין שהיה גם מרצה שלי בלימודים למנהל עסקים.

 עיתון/ מגזין מועדף?

The marker

דף הבית שלך באינטרנט

ynet

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה- קפה

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי

 מהו ג'וב חלומותיך?
אני כל בוקר קם ובוחר ליצור ולעשות דברים חדשים, ללמוד וליישם. אני מאוד נהנה לעשות את מה שאני עושה ולעבוד בחברה עם אנשים מובחרים שאיתם אני עובד. אני מרגיש שיש לי זכות להשפיע על השוק ולאפשר ללקוחותי לקנות רהיטים וגם לחוות חוויה חיובית ולהמשיך להנות כל יום מרכישתם. אני חי את החלום ואני חולם כל יום מחדש.

חופשה חלומית:
על שפת הים באיים בתאילנד

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד