הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אור ברקת, סמנכ"ל שיווק של רשת C –HOTELS

11/06/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: אור ברקת, סמנכ"ל שיווק של
  • שם החברה: רשת C -HOTELS
  • שנת הקמה:1995
  • מספר  עובדים:כ-200
  • פרופיל קצר

אור ברקת , 39, נשואה+3 ילדים, מכהנת בתפקיד סמנכ"ל שיווק של רשת C -HOTELS. ברקת בעלת ניסיון רב בתחום השיווק והמלונאות, החלה את דרכה ברשת משנת 2000, כששם המותג היה "שלום פלאזה". במהלך התקופה שימשה בתפקידי ניהול בכירים שונים בתחום השיווק. לפני כשנה, ולאחר פסק זמן אותו ניצלה להרחבת אופקים בלימודי משפטים ובמהלכו כיהנה כנציגת הבעלים של מלון סנטרל פארק, חזרה ברקת לרשת במטרה להעצים את המיתוג מחדש והפיכתה לרשת  C-HOTELS.

 

במסגרת תפקידה אחראית ברקת הן על הפן השיווקי, תוך מיצוב ומיתוג הרשת והן על הפן התפעולי להצגת סטנדרטים גבוהים. במהלך השנה הובילה ברקת מהלכים שיווקיים דינאמיים שמטרתם שינוי בתפיסה ובדימוי הרשת, בין היתר, באמצעות שיתופי פעולה עם גופים גדולים מובילי דעה ובעלי השפעה בענף.

 

רשת C-HOTELS הינה רשת מלונות בבעלות פרטית המונה 4 בתי מלון בפריסה ארצית: "אחוזת אסיינדה ביער" בגליל המערבי, מלון נווה אילן בהרי יהודה, מלון  c hotel  טבריה ומלון c hotel אילת אשר נפתח מחדש במרץ האחרון לאחר שיפוץ ושדרוג. הרשת מנוהלת בסטדרדנטים מלונאיים מקצועיים תוך שמירה על אינטימיות וחמימות. עיקר הדגש בשרות וביחס האישי.      

           

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בנייה מחדש של אתר האינטרנט והקמת מועדון לקוחות  . בעולם הוירטואלי בו אנו חיים היום ניראות וזמינות הם שם המשחק .האתר נבנה מחדש על פי השפה התקשורתית החדשה של הרשת ולפי נורמות אינטרנטיות מקצועיות המאפשרות קידום מהיר של האתר במנועי חיפוש מובילים. הבנייה המחודשת של האתר אפשרה פנייה באמצעים מתקדמים ללקוחות ישירים להקמת חוג לקוחות נאמן .האתר מאפשר את הצגת המוצרים בשלמותם לרבות מחירים ,שירותים והטבות  ייחודיות למצטרפים למועדון הלקוחות. לאחר החשיפה יוכל הלקוח להצטרף מיידית למועדון ,לבצע הזמנה און ליין ולקבל אישור מיידי להזמנתו ללא כל גורם מתווך והמתנה. מועדון הלקוחות מנוהל ע"י חברה מקצועית מנוסה בתחומה .

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    על הקשר המכירתי עם משרדי הנסיעות .סוכני הנסיעות הם שחקן מרכזי בענף התיירות , באמצעותם מגיעות רוב הפניות לארוח במלונות ,הם שגרירים של המלונות , כל סוכן ופלחי השוק הרלוונטיים שלו . חיזוק הקשרים והידוק שיתופי הפעולה עם משרד נסיעות כזה או אחר לרבות שיתופי פעולה מורכבים עם גורם שלישי באמצעות סוכן הנסיעות הם הכרח ליצירת תשתית מכירות בפרישה שנתית.ניצול הכח הפרסומי של הסוכן וחבירה לתקציב השיווק שלו מייעל את החשיפה  (לדוג' פירסום בשלטי חוצות באמצעות דיזנהויז או שוברי ארוח לסופר פארם באמצעות הדקה ה-90 וכדו')

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    התקציב מתחלק לפי התכנון הפוטנציאלי של פלחי האוכלוסייה שעשויים להגיע למלונות לאותה שנה. תיירים/ישראלים וכדומה. כך, על פי המשקל היחסי של כל חלק נגזר התקציב לפעילות השיווקיות שלו -פרסום בארץ , בח"ל,קידום מכירות, יח"צ ועוד. מאחר וענף התיירות מושפע מהרבה גורמים סביבתיים הוא נתון לתנודות , לכן לפחות פעם נוספת במהלך השנה התקציב נפתח מחדש ונבחנת התאמתו למציאות .

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    רשת ישרוטל מובילה כבר כמה שנים מהלך שמעודד שריון מקומות מוקדם ע"י מחיר אטרקטיבי . זה נקרא call הקודם .בתקופה שבה הכל קורה ב"רגע האחרון " , זה נותן לחברה יכולת לתכנן את צעדיה מראש ולצמצם את ההפתעות וההשלכות התפעוליות הנגרמות מהגדלת תפוסות המלון בין רגע ,ללא יכולת התארגנות מתאימה.

          השאלון האישי

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? –
אין לי דמות מקצועית מסוימת, כמעט מכל דמות מקצועית אני לוקחת משהו שאני מזדהה איתו

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספרות דקומנטרית וביוגרפיות מעניינות אותי ומשפיעות עליי, באמצעותם ניתן לראות תהליכים שקורים לאורך זמן ודרכי התמודדות עם מצבים מציאותיים באופן המעשי ביותר.

·         עיתון/ מגזין מועדף-
ידיעות יומי

·         דף הבית שלך באינטרנט-
וואלה

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
buy the way

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
שברולט

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מנכ"ל משרד התיירות. מתוך רצון לפרוץ דרך ולתת לענף התיירות מקום של כבוד בכלכלה של ישראל. כניסה מאסיבית של תיירים תוביל להגדלת מקומות העבודה ,לכניסת מטבע זר ועוד.

·         חופשה חלומית:
האיים הקאריביים

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד