הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שי נחשון, מנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים

9/07/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: שי נחשון, מנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים
  • שם החברה:  דיאמנט צעצועים בע"מ
  • שנת הקמה: 1964
  • מספר  עובדים: 200
  • פרופיל קצר

שי נחשון, בן 43 נשוי + 3, משמש כמנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים. במסגרת תפקידו אחראי על רכישה, שיווק, פרסום ומכירה של מותגי חברת ספין מאסטר. לשיווק המותג בישראל יזם אירוע השקה, פעילויות במרכזי קניות, פעילויות דיילות בחנויות צעצועים,עיצוב ושילוט נקודות מכירה, קמפיין אינטרנטי, חלוקת דוגמיות ואמצעי פרסום לילדים. בעברו שימש שי כמנכ"ל "סקאל צעצועים" , מנהל תחום צעצועים בחברת ד"ר בייבי- למוצרי ילדים ותינוקות. שי סיים לימודי הוראה ועסק בתכנות מחשבים וניתוח מערכות.


חברת דיאמנט היא חברת ייצוא הצעצועים מובילה בישראל. החברה מתמחה בייצור ופיתוח מוצרי פעילות יוצרת, החברה מוכרת את מוצריה בכל העולם ורשתות מובילות כגון וולמרט ועוד. בשנתיים האחרונות חברת דיאמנט החלה לייבא ולשווק בישראל צעצועים מחברות מובילות בעולם.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

חברת דיאמנט זכתה בחוזה הפצה בלעדי של חברת ספין מאסטר חברת הצעצועים ה-3 בגודלה בעולם ומעל הכל במותג מספר 1 בעולם היום בקוגן( BAKUGAN)

להחדרת המותג נקטה החברה במספר תהליכים:

-          חלוקת עשרות אלפי דוגמיות וחוברות הסבר עם פוסטר לילדים בגיל בית הספר היסודי.

-          אירוע השקה גדול שכלל הדגמות מתנות והקרנת 2 פרקי הסדרה באולם קולנוע.

-          כניסה מסיבית לחנויות, שילוט ובניית עמדות מכירה.

-          פעילות דיילים להסבר והדגמה של המוצר בנקודות מכירה.

-          בניית אתר אינטרנט בקוגן בעברית הכולל טופס הרשמה מידע וגימיקים שונים

-          פעילויות גדולות מתוכננות ומתבצעות בקניוני עזריאלי במהלך חודשי הקיץ.

-          רבות עוד בתכנון

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

פעילות שיווקית בנקודת המכירה,עיצוב,שילוט, דוכנים ועוד, מכיוון שבנקודת המכירה מגיע לידי ביטוי הקשר הקרוב ביותר לצרכן הסופי.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

התכנון והחשיבה השיווקית מתבצעים לאחר ניתוח המוצר,קהל היעד, צפי המכירות וצפי העלויות. התקציב הראשוני נקבע ע"י צוות הפיתוח,מכירה והצד החשבונאי, במהלך ישיבות שבועיות בוחנים את ההתפתחויות האחרונות, את היעדים שהושגו, בעיות וכשלים ועל פיהם מעדכנים ומשנים את הפעילויות השיווקיות.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

חברת הוט-סטפ חברה אשר מתמחה במוצרים על גלגלים (מכוניות שלט,מסוקים ועוד) היא חברה שצמחה מ-0 ובעזרת פעילות שיווקית מסיבית בנקודת המכירה הפכה לחברה המובילה בתחומה בישראל

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  
אריק איילון, מבעלי חברת דוקטור בייבי.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? 
מי לקח את הגבינה שלי.

·         עיתון/ מגזין מועדף.
ידיעות אחרונות

·         דף הבית שלך באינטרנט.
גוגל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה ג'ו

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אופנוע שטח
DR-400

·         מהו ג'וב חלומותיך?
כל תפקיד מאתגר בכל תחום

·         חופשה חלומית:
אלסקה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד