הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יעל כהן, סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות

6/08/2009
הגדל

שם איש השיווק ותפקיד: יעל כהן – סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות

שם החברה: G group

שנת הקמה: 2006

מספר עובדים: 30

 

יעל כהן (34, נשואה + 3), משמשת כסמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות בקבוצה. במסגרת תפקידה, אחראית יעל על הובלת מהלכים שיווקיים ופיתוח קבוצת G group. כמו כן, אחראית יעל על גיוס לקוחות חדשים ועל נושא שימור הלקוחות. כהן, בעלת תואר ראשון BA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.

קבוצת G group הינה תולדה של מיזוג בין משרד יחסי הציבור "גילעד תדמית", חברת רכש המדיה TRM לבין חברות הבנות של ג. יפית.

 

קבוצת החברות נותנת מעטפת מיתוגית  בתחומי השיווק, הפרסום ויחסי הציבור. הקבוצה כוללת את : "ג. קיד & יאנג", משרד פרסום המתמחה בפלח שוק של ילדים ונוער וחברות בת נוספות העוסקות בפרסום גרילה, קד"מ, מסחור חזותי בנקודות המכירה, קמפיינים אינטראקטיביים ותוכן גולשים (WEB 2.0).

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

סוד הקבוצה הוא במיזוג בין משרד יחסי הציבור גילעד תדמית וחברת רכש המדיה TRM לבין חברות הבנות של ג. יפית. איחוד שתי הקבוצות המצליחות, שהוכיחו את עצמן כל אחת לחוד, מהווה מהלך אסטרטגי יוצא דופן, במטרה להעניק ללקוחות את התמהיל התקשורתי והשיווקי על רבדיו השונים.

 

הפרוייקט האחרון שאני מאד גאה בו הוא "וילה VEET" – פרוייקט שיווקי לנערות בגילאי 17 – 12 שבמרכזו עמדה וילת חלומות שכללה מגוון פינוקים עבור הבנות ויצרה חיבור בין ערכי המותג VEET לחוויה המדהימה שהבנות חוו. במסגרת הפעילות חולקה הוילה לארבעה חדרים: איפור, סטיילינג, קוסמטיקה ועיצוב שיער כאשר בכל אחד מהחדרים הועברו הדרכות מקצועית לקבוצות הבנות שנרשמה לפעילות.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

יחסי ציבור, ללא ספק. כללי המשחק בעולם הדינאמי התחרותי של היום   מכתיב מציאות שיווקית שונה וחדשה ושם המשחק הוא התנהלות תקשורתית נכונה. כדי להישאר בתודעה ולהיות חלק מהמציאות הדינאמית עלינו לפעול בתבונה ובמקצועיות בפעילות התקשורתית – שיווקית במטרה להשיג את מטרות היעד שהוגדרו מראש.

 

כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק ?

התכנון השיווקי הינו תהליך חשיבה אותו אני מבצעת יחד עם אייל גרינברג, מנכ"ל משותף ואחד הבעלים של G group ועם צוות ההנהלה של החברה. אנו פורטים את חזון החברה לתוכנית שיווקית הכוללת יעדים לטווח ארוך וקצר, מהם מתגבשת תוכנית הפעילות השנתית.

 

הצוות המקצועי של G group מתכנס בכל שבוע לישיבת סיעור מוחות יצירתית.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

גיתם  BBDO עושים מגוון פעילויות שיווקית וקריאטיבית.  הפעילות השיווקית שהכי אהבתי הייתה, המקרר המתרוקן של פפסי מקס - קמפיין שילוט חוצות ייחודי במסגרתו מוצג על גבי השלט מקרר גדול מלא בפחיות המשקה, כשאחת לכמה ימים מתחלפת הגרפיקה באופן שמראה כאילו ’נעלמות’ ממנו עוד ועוד פחיות.

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
עפרה שטראוס. היא אחת הנשים החזקות בנוף העסקים הישראלי שהצליחה להטביע את חותמה.


מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של השיווק, מאת אל ריס וג'ק טראוט


 עיתון/ מגזין מועדף?
גלובס


דף הבית שלך באינטרנט
אולמרקטינג


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
סי קפה ברמת החי"ל או מסעדת ג'ויה


מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

מיצובישי לנסר


 מהו ג'וב חלומותיך?

אם לא התפקיד הנוכחי שאני מאד אוהבת, אז סמנכ"ל שיווק בתחום הקמעונאי


חופשה חלומית:

האיים הקאריביים

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד