הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אורלי אלימלך, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת א.ד.י מערכות לרכב

27/08/2009
הגדל

איש השיווק ותפקיד: אורלי אלימלך – סמנכ"לית  שיווק ומכירות

שם החברה: א.ד.י מערכות לרכב

שנת הקמה: 1984

מספר עובדים: 120

 

אורלי אלימלך  (34, נשואה + 1), משמשת כסמנכ"ל שיווק ומכירות. במסגרת תפקידה, אחראית אורלי על יצירת  מהלכים שיווקיים, הובלת מערך המכירות והשיווק בחברה. כמו כן, אחראית אורלי על גיוס לקוחות חדשים b&b  ועל נושא שימור הלקוחות. אלימלך, בעלת תואר ראשון BA בניהול וכלכלה ותואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק  ופרסום.

חברת א.ד.י מערכות לרכב הינה חברה העוסקת במתן פתרונות כוללים ומקצועיים בתחום השמע, מולטימדיה, מיגון, איתור ומערכות יוקרה ותקשורת מתקדמות לרכב. תחומי פעילות החברה כוללים: יבוא, שיווק התקנה ושירות לכלל המוצרים המשווים על ידה. החברה הוקמה ע"י שני  אחים, בעלי החברה אבי ואיציק זינו .

האסטרטגייה העסקית שלנו היא ONE STOP SHOP  משלימים חוויה במרכז עסקי אחד.

 

התמחות החברה בעבודה ממוקדת מול לקוחות עסקיים גדולים B&B  בעיקר יבואני רכב וחברות ציי רכב.

א.ד.י מערכות לרכב משמשת מתקינת הבית של יבואני רכב גדולים בשוק הרכב בישראל. החברה מציעה את שירותיה בפריסה ארצית באמצעות כ- 80 תחנות התקנה ושירות הפזורות בכל רחבי הארץ , המספקות מענה שלם ואיכותי לכלל לקוחותיה. בנוסף , לחברה מוקד שירות 1-700-704-100 וציי ניידות לשירות עד בית הלקוח ללקוחות VIP. בימים אלו ממש נבנה מחדש בית א.ד.י מערכות לרכב אשר ישתרע על כ 4000 מר בראשון לציון.

 

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

המהלך השיווקי הבולט הוא במיקוד החברה במותג בטיחות חדש ובלעדי ומינוף אתר האינטרנט של החברה לכלל לקוחותיה. א.ד.י מערכות החלה למצב עצמה תדמיתית מול הלקוחות הסופיים של החברה ולא דרך מתווכים ובכך להיכנס יותר לתודעה הציבורית.

 

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

יחסי ציבור, וקידום מכירות בשטח. השוק הדינאמי והתחרותי של היום   מכתיב מציאות שיווקית שונה וחדשה ושם המשחק הוא התנהלות תקשורתית נכונה. תוך שימוש באמצעי קידום מכירה מול מנהלי מכירות ויבואני הרכב , כדי להישאר בתודעה וכדי להגיע ליעדים  שהוגדרו מראש. רוב פעילויות יחסי הציבור הם סביב מגזינים מקצועיים, מדיה כלכלית רלוונטית ואירועי קידום מכירות.  

 

כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק ?

התכנון השיווקי בארגון מתבצע לאחר חשיבה מושכלת בכל שנה קלנדרית לקראת ספטמבר, זהו תהליך שבסופו מוגשת תוכנית עסקית שנתית המתייחסת להיקפי מכירות  המתבססים על שנים קודמות עם ניתוחי שוק וצפי לשנה הקרובה. את התהליך אני מבצעת יחד עם זינו אבי, מנכ"ל החברה והבעלים של א.ד.י מערכות לרכב. יחד אנו מתרגמים את המגמות הבולטות ליעדים ריאליים המסתכמים לתוכנית שיווקית הכוללת יעדים לטווח ארוך וקצר. בתום מהלך זה אנו משתפים את מנהלי הארגון בתכנית ורותמים אותם להנעת התהליך בשאיפה להשיג את היעדים שהוגדרו. ככלל, אנו מבצעים אחת לשבועיים ישיבת סיעור מוחות להעלאת רעיונות  יצירתיים יחד עם הצוות המקצועי של א.ד.י מערכות לרכב .

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

כל מתקיני הבית של יבואני הרכב מאופיינים במקצוענות, בתחום עיסוק זה אין מקום לבינוניות.

 

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מכל מלמדיי השכלתי , אני משתדלת ללמוד מכל אדם שאני פוגשת בדרך .


מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של השיווק, מאת אל ריס וג'ק טראוט.


עיתון/ מגזין מועדף?
דה מרקר

 

דף הבית שלך באינטרנט
דף הבית של א.ד.י מערכות כמובן וגם google.


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה טאטי בגבעתיים.


מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

דייהטסו מאטריה.


מהו ג'וב חלומותיך?

אם לא התפקיד הנוכחי שאני מאד אוהבת, אז בעלת חווה חקלאית בצפון.


חופשה חלומית:

עם בעלי היקר ליאור והתינוק אבישי בחופי האיים הקנאריים.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד