אישיווק השבוע: אורלי אלימלך, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת א.ד.י מערכות לרכב |
|||||||||||||||
27/08/2009 | |||||||||||||||
איש השיווק ותפקיד: שם החברה: א.ד.י מערכות לרכב שנת הקמה: 1984 מספר עובדים: 120 חברת א.ד.י מערכות לרכב הינה חברה העוסקת במתן פתרונות כוללים ומקצועיים בתחום השמע, מולטימדיה, מיגון, איתור ומערכות יוקרה ותקשורת מתקדמות לרכב. תחומי פעילות החברה כוללים: יבוא, שיווק התקנה ושירות לכלל המוצרים המשווים על ידה. החברה הוקמה ע"י שני אחים, בעלי החברה אבי ו האסטרטגייה העסקית שלנו היא ONE STOP SHOP משלימים חוויה במרכז עסקי אחד. התמחות החברה בעבודה ממוקדת מול לקוחות עסקיים גדולים B&B בעיקר יבואני רכב וחברות ציי רכב. א.ד.י מערכות לרכב משמשת מתקינת הבית של יבואני רכב גדולים בשוק הרכב בישראל. החברה מציעה את שירותיה בפריסה ארצית באמצעות כ- 80 תחנות התקנה ושירות הפזורות בכל רחבי הארץ , המספקות מענה שלם ואיכותי לכלל לקוחותיה. בנוסף , לחברה מוקד שירות 1-700-704-100 וציי ניידות לשירות עד בית הלקוח ללקוחות VIP. בימים אלו ממש נבנה מחדש בית א.ד.י מערכות לרכב אשר ישתרע על כ 4000 מר בראשון לציון. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? המהלך השיווקי הבולט הוא במיקוד החברה במותג בטיחות חדש ובלעדי ומינוף אתר האינטרנט של החברה לכלל לקוחותיה. א.ד.י מערכות החלה למצב עצמה תדמיתית מול הלקוחות הסופיים של החברה ולא דרך מתווכים ובכך להיכנס יותר לתודעה הציבורית. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק ? התכנון השיווקי בארגון מתבצע לאחר חשיבה מושכלת בכל שנה קלנדרית לקראת ספטמבר, זהו תהליך שבסופו מוגשת תוכנית עסקית שנתית המתייחסת להיקפי מכירות המתבססים על שנים קודמות עם ניתוחי שוק וצפי לשנה הקרובה. את התהליך אני מבצעת יחד עם תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה כל מתקיני הבית של יבואני הרכב מאופיינים במקצוענות, בתחום עיסוק זה אין מקום לבינוניות. השאלון האישי: איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
דף הבית שלך באינטרנט
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||