הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דרור עוזרי, בעלים ומנכ"ל דשא עוז בע"מ

10/09/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: דרור עוזרי, בעלים ומנכ"ל דשא עוז בע"מ
  • שם החברה: דשא עוז בע"מ            
  • שנת הקמה: 2000
  • מספר  עובדים: 30
  • פרופיל קצר

    דרור עוזרי בן  33, רווק,  משמש כמנכ"ל דשא עוז מיום הקמתה ומנהל במסגרת תפקידו כ-30 עובדים. דרור שהקים את דשא עוז בשנת 2000 הוא מחלוצי יבוא הדשא הסינתטי בישראל, ובהנהגתו הפכה לחברה הגדולה בענף. לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להתקנה מקצועית ומיידית בפריסה ארצית.  לדרור תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית תל אביב- יפו.

    דשא עוז היא מחלוצות תחום הדשא הסינתטי בישראל, והיא הגדולה בענף. לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להתקנה מקצועית ומיידית בפריסה ארצית.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

ראינו ב'משבר המים' הפוקד את המדינה כהזדמנות להסביר לצרכן שהגיע הזמן לעבור מגינה בה דשא אורגני הדורש כמויות אדירות של מים והשקיה בזבזנית לדשא סינתטי חסכוני לגמרי. לצורך כך החלטנו להגדיל את תקציב הפרסום ויצאנו בקמפיין אותו הוביל פרסום חברון זלצמן בהיקף של חצי מליון ש"ח שכלל רדיו, עיתונות ומגזינים. הקמפיין הצליח הרבה מעבר למצופה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

אני מאמין שפעילות שיווקית אמיתית היא כמו מגדל המורכב ממספר לבנים וכאשר מוציאים את אחת מהן אז כל המגדל מתמוטט. אך אם בכל זאת אני חייב לבחור פעילות שלא הייתי מוכן לוותר עליה בשום אופן, אז זו פעילות של סוכני החברה שיוצאים לשטח, ומציעים את המוצרים המתקדמים שלנו בשיחה פנים אל פנים עם הלקוח. זו פעילות בלתי אמצעית אשר הביאה ומביאה תוצאות מעולות.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

תכנית השיווק נקבעת בהתאם לתכנית אסטרטגית עסקית רב שנתית שהכנו ומהווה את הבסיס לכל פעילות החברה. בתכנית השיווקית מוגדרים יעדים לטווח הארוך והקצר. אופי הפעילות השיווקית והמסרים נעשים בתאום מלא עם האנשים הרלוונטיים בתוך החברה, עם משרד הפרסום ומשרד יחסי הציבור שלנו. תכנית השיווק לא מתעלמת מאנשי החברה שחיים את הלקוחות בשטח ונמצאים איתם במגע יומיומי. אנו לומדים כל העת את המגמות בענף ואת נטיות הצרכנים ומתוך כך מעדכנים את התכנית השיווקית ומתקצבים אותה בהתאם.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

אני עובד בשוק תחרותי וצפוף.בשנה האחרונה התווספו ייבואנים רבים שמנצלים את משבר המים לצורך מכירת דשאים זולים ובאיכות התקנה נמוכה. אני מפרגן לכל החברות הוותיקות שלא נגררות למלחמת המחירים והאיכות הנמוכה שבסופו של דבר רק תפגע בענף הדשא הסינתטי.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ריצ'רד ברנסון, מייסד וירג'ין.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"22 חוקי הברזל של השיווק" שכתבו
אל ריס וג'ק טראוט. מבחינתי זה התנ"ך. בכל עשרות ספרי השיווק שקראתי מאז שקראתי אותו אני מחפש את ההתייחסות לעקרונות שלמדתי בספר זה.

·         עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט-
desheoz.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
הדסון בראסרי ברמת החייל

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
טיוטה אוונסיס

·         מהו ג'וב חלומותיך?
האמת שאני כבר עושה את ג'וב חלומותיי, לומד כל יום וממשיך להחכים ולהתפתח.  

·         חופשה חלומית:
הקאריביים

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד