הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק "קידום לך תצטיין" ו"לחמן בגרות ופסיכומטרי"

1/10/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק "קידום לך תצטיין" ו"לחמן בגרות ופסיכומטרי".
  • שם החברה: מכון הפסיכומטרי וה GMAT "קידום לך תצטיין" ובי"ס "לחמן בגרות ופסיכומטרי"
  • שנת הקמה: קידום לך תצטיין החלה פעילותה בשנת 1981 ובי"ס לחמן החל פעילותו בשנת 1979.
  • מספר  עובדים: כ- 500

  • פרופיל קצר


ניצן אורחוף, בת 43, נשואה ואם לשלושה (שני 14, גילי 11 ורון 7). בוגרת הטכניון במסלול הנדסת מזון וביוטכנולוגיה, בעלת תואר
MBA, מתגוררת בכפר האורנים שליד מודיעין, אורחוף הינה סמנכ"ל שיווק של מכון קידום לך תצטיין ובי"ס לחמן מקבוצת קידום ואחראית על האסטרטגיה התקשורתית והשיווקית של שני המותגים.

 

"קידום לך תצטיין" היא החברה הגדולה בישראל להכנה לבחינות ומציעה קורסי הכנה לפסיכומטרי כולל קורס ייחודי למצטיינים -"מועדון 700" והכנה לבחינת ה-GMAT לקבלה ללימודי MBA. החברה פועלת ב- 21 ערים ברחבי הארץ.

לחמן בגרות ופסיכומטרי הינה מובילת שוק בתחום בחינות הבגרות וההכנה לפסיכומטרי ופועלת בעשרה סניפים ומאות נקודות לימוד. ללחמן בית הוצאה לאור לספרי לימוד ומיקוד לבגרות והינו זכיין משהב"ט לקורסים לחיילים ולמשוחררים.

שני המותגים הם חלק מ'קבוצת קידום', קב' ההשכלה הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלות KAPLAN, תאגיד ההשכלה הפרטי הגדול בעולם, מבית הוושינגטון פוסט.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

שוק הפסיכומטרי מאופיין בתחרות גבוהה, לאורך השנים הלכה והתחזקה התחרות והשוק נכנס למעין קיבעון בתפיסה שלו את הצעירים כפאסיביים ותלויים במכוני הפסיכומטרי להצלחתם והמשך עתידם.  המהלך הבולט שעשינו השנה הוא שינוי של כללי המשחק תוך הסתכלות וראייה מחודשת של הקהל הצעיר כ"רעב להצלחה" ואקטיבי וכל שנותר לנו למעשה הוא להעצים את המצטיין שבו שהוא מכיר מעולמות התוכן שלו (בחיים הפרטיים, הצבא וכו'). במעמד הקמפיין קידום "לוחצת יד" ומצהירה על הסכם הדדיות עם התלמיד: הוא יביא איתו את "הרעל", "הרעב" ההתלהבות ורוח ההצטיינות שבו ואנחנו נדאג לכל השאר על מנת להביא אותו לשיא ביום הבחינה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

הפעילות השיווקית אשר הכרחית ויוצרת את המכירה בפועל הינה השיחה הטלפונית עם יועץ מקצועי בטלמרקטינג. השיחה הינה כלי שיווקי ומכירתי המהווה לרוב את הסגירה האחרונה של כלל הפעילויות התדמיתיות, השיווקיות והמכירתיות בכל כלי המדיה (שלטי חוצות, אינטרנט טלוויזיה).

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

מאחר ואנו חברת בת של "KAPLAN" שהינה חברת בת של הוושינגטון פוסט (הנסחרת בבורסה), אנו נדרשים לתקציב מדוקדק עם יעדים ברורים הן תדמיתיים והן כמותיים. לפיכך, אנו בוחרים בתמהיל התומך ביעדים אלו, תוך התבססות על ניסיון העבר המקצועי . מאחר ואנו עוסקים בקהל צעיר ודינאמי ואנו שואפים למקסם את המגע איתו אנו מגוונים את כלי המדיה: מפרסום, יח"צ, קידום אתרים, קד"מ, תוכן שיווקי ועוד. לאחר שנבחנו ונבחרו כלי המדיה המתאימים ליעדים, אנו גוזרים תוכנית תקציב שנתית אשר תומכת ומעמיקה את המסרים והערכים של המותג באופן מדויק.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

מפרגנת ליואל גבע על קמפיין אינטרנטי בו תרגם נכון לטעמי את האסטרטגיה שלו לקמפיין באנרים באינטרנט, אהבתי את הקריאיטיב המתאים לקהל היעד הצעיר.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

אנשי השיווק של ענקית המזון לכלבים "פדגרי"  הבינלאומית, אשר הצליחו לייצר באזז רגשי  בענף מזון הכלבים. רוב הענף ניסה לייצר לאורך שנים בידול סביב מרכיבי תזונה איכותיים ופדיגרי חרגה מכללי המשחק ושמה דגש על אהבה לכלבים מתוך הבנה שבבתים רבים בעולם, לכלב יש מקום של בן משפחה. פדיגרי יצרה חדשנות ובולטות באופן מקורי ויצאה בקמפיינים וסדרת מהלכים אשר הצליחו לפרוט על מיתר רגשי אשר נגע בלקוחות פוטנציאליים והפך את עובדי החברה לשגרירים נלהבים.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

"הקרב על הקולה", מאת רוג'ר אנריקו.

·         עיתון/ מגזין מועדף

דמרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט

YNET                     

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

מטה החברה ממוקם בעזריאלי ופגישות עסקיות לצהריים מקיימת במסעדת 'ברונו' הסמוכה 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

מזדה 3

·         מהו ג'וב חלומותיך?

לממש תחביב ישן שלי, נגנית חצוצרה בתזמורת של כלי נשיפה

·         חופשה חלומית:

טיול משפחתי בקראוון בניו זילנד

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד