הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יואב סוכרי, מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי"

5/11/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: יואב סוכרי, מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי"
  • שם החברה: זמן אמיתי – בית הספר לברמנים ותרבות השתייה.
  • שנת הקמה: 1989
  • מספר  עובדים: 50

    רקע:

    יואב סוכרי, בן 46 ואב לשתי בנות, הינו מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי". במהלך תפקידו הוביל סוכרי את הפיכתו של "זמן אמיתי" לביה"ס המוביל לברמנים בארץ, המכשיר מדי שנה אלפי ברמנים. עם השנים הרחיב סוכרי את תחומי זמן אמיתי וכיום החברה מציעה קורסים וסדנאות בנושאים שונים דוגמת WAITERS- קורס סומלייה יוקרתי בשיתוף יקבי רמת הגולן וכן מפעילה מחלקת השמה לברמנים.

    פרופיל:
    "זמן אמיתי" הינו בית הספר המוביל והראשון בארץ לתחומי הברמנים ותרבות השתייה. לבית הספר 9 סניפים  ברחבי הארץ, מועדון לקוחות רחב, מחלקת השמה, מחלקת סדנאות אלכוהול לקהל העיסקי והפרטי ובית ספר נוסף (בית ספר לימון ) הנמצא בבעלותו.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

לאחר שנים של הובלת השוק והכשרת עשרות אלפי ברמנים, החלטנו להרחיב את קהל היעד של "זמן אמיתי" באמצעות פיתוח מחלקת סדנאות האלכוהול. מחלקת הסדנאות פונה לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים המעוניינים להרחיב את אופקיהם, קהל השונה מקהל הליבה של בית הספר (צעירים ומשוחררים טריים מהצבא).

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

מאחר וקהל היעד המרכזי של "זמן אמיתי" הוא צעירים ששואבים מידע בעיקר מהרשת, לא אוכל לוותר על פירסום באינטרנט, שהוא כיום מקור גיוס הלקוחות הגדול שלנו.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    האסטרטגיה השיווקית של "זמן אמיתי" נגזרת מתוכנית רב שנתית שאנו בונים בהתאם לאירועים המתוכננים במהלך השנה, תוך התייחסות לנקודות זמן חשובות עבורנו כמו תערוכות בתחום האלכוהול, תחרויות בינלאומיות ומחזורי שחרור מצה"ל. האחרון משפיע ישירות על כמות הנרשמים החדשים ל"זמן אמיתי" ולכן חשוב לנו להיערך טרם מחזורי השחרור הגדולים. מדי שנה, במהלך חודש אוקטובר אנו מתכננים את תוכנית השיווק השנתית ותקציב השנה הבאה. התקציב ברור ומוגדר מראש, אבל בתוכו ישנו טווח המאפשר גמישות תקציבית לתוכניות לא צפויות ואירועים חריגים.  

 

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    המילים הטובות שלי על המיתחרים הן בעיקר מקצועיות.יש רמה מקצועית גבוהה ברוב בתי הספר, בייחוד ב
    bartender, שהוא בית ספר שגם מכבד את המיקצוע וגם את המיתחרים.


    השאלון האישי

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ההשפעות עלי הן אינטלקטואליות ולא מקצועיות. הסיבה לכך היא כי בספרות אתה מוצא את כל התשובות בחיים, כולל התשובות המוסריות, המקצועיות, ואפילו השיווקיות. הדמות שהשפיע עלי יותר מכל היא אחי, הסופר יוסי סוכרי, שיש לו יכולת נדירה לזקק את התשובה לה אתה זקוק בכל רגע נתון, בין אם היא שאלה מוסרית, מקצועית עיסקית או חברתית.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אני לא קורא ספרי שיווק, רק ספרות יפה ולכן אני יודע מי הזיז את הגבינה שלי, ואבא של מי עשיר.

·         עיתון/ מגזין מועדף:
הארץ, גלובס.

·         דף הבית שלך באינטרנט:
הארץ.

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
מנטה ריי

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
הונדה ס. אר. וי.

·         מהו ג'וב חלומותיך?
המילה ג'וב אינה מתאימה לי.אני חולם חי  ועובד בהתאם לאישיות שלי ולא בג'וב כלשהוא.

·         חופשה חלומית:
ג'מייקה. זה היה ב- 1993 ועד היום אני נזכר בזה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד